Media społecznościowe ciekawostki

Jesteśmy świadomi zagrożeń i znamy siłę mediów społecznościowych w czynieniu dobra. Piszemy porady dla chcących dołączyć do świata online w ramach cyklu Media społecznościowe dla początkujących. Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Instagram nie mają przed nami tajemnic. Ciągle poznajemy nowe możliwości mediów społecznościowych oraz jak wykorzystać Social Media do promocji marek, destynacji czy osób (personal branding). Na blogu przeczytacie case study z promocji marek i wydarzeń.

Social Media to nasza praca i też pasja. W tej części bloga znajdują się też Instagram i społeczność mobilnych fotografów Igers.

AI-midjourney-generowanie-obrazow-z-tekstu

Jak Suno AI i Udio zmieniają świat muzyki

Suno AI i Udio stają się w muzyce tym czym dla filmu jest Sora AI. Nadszedł czas na generowanie muzyki przez sztuczną inteligenję i przynajmniej na razie możemy to robić za darmo. W poprzednich artykułach na blogu dzieliłem się z…
social media listening turystyka biznesowa

Znaczenie Social Listening w turystyce

W dobie cyfrowej transformacji, każda opinia, komentarz czy recenzja opublikowana na platformach społecznościowych może zaważyć na reputacji marki. Media społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram, LinkedIn oraz X (Twitter), stają się nie tylko kanałami komunikacyjnymi, ale również kluczowymi narzędziami do monitorowania…

Sora AI czyli przyszłość, która nadeszła dziś

Pojawienie się przełomowych nowych technologii może wywoływać ekscytacje a zarazem obawy o wpływ na nasze życie. Tak było w momencie publicznego udostępnienia ChatGPT 30 listopada 2022. Nowe narzędzie od Open AI uzyskało ponad milion użytkowników w ciągu zaledwie 5 dni,…
linkedin-2024-branza-mice-jak-korzystac-efektywnie

Jak skutecznie wykorzystać LinkedIn w turystyce w 2024

Dlaczego warto poświęcić uwagę właśnie LinkedIn w 2024 roku? W poprzenim roku liczba użytkowników tej platformy przekroczyła miliard, co świadczy o jej rosnącej popularności i znaczeniu w świecie biznesu. W poprzednim artykule pisałem o kluczowych trendach w mediach społecznościowych na…
trendy-social-media-media-spolecznosciowe

Trendy w mediach społecznościowych na rok 2024

Rok 2023 przyniósł głębokie przemiany w krajobrazie mediów społecznościowych, a przewidywania na rok 2024 wskazują na jeszcze większe zmiany w sposobie interakcji i funkcjonowania marek w mediach społecznościowych. Łączenie interakcji w mediach społecznościowych z e-commerce Rozwój e-commerce na TikTok Shop…

Podsumowanie Roku 2023

Dziś 31 grudnia więc najwyższy czas na małe podsumowanie. Miniony rok, 2023, dał mi wiele doświadczeń, zarówno słodkich, jak i gorzkich. Choć nie skarżę się, wyrażam wdzięczność za wszystko, co spotkało mnie i nas w ciągu tych ostatnich dwunastu miesięcy.…
targi IBTM Barcelona e-marketing social media strategia content creators-poland-convention-bureau

Targi i e-marketing to skuteczne połączenie

Udział w targach stanowi jedną z kluczowych pozycji w budżetach marketingowych. Jest to inwestycja czasu, pieniędzy i wysiłku, która wymaga strategicznego podejścia, zarówno podczas obecności na hali targowej, jak i poza nią. Działania związane z uczestnictwem w targach branżowych mogą…
MP Impact Awards

Finaliści MP Impact Awards 2023 ogłoszeni przez meetingplanner.pl

Znamy dwunastu finalistów w konkursie  MP Impact Awards. Nominacje wyróżniają inicjatywy, kampanie oraz wydarzenia, które mają znaczący wpływ na branżę spotkań i wydarzeń w Polsce i poza jego granicami. Nagrody zostaną przyznane w czterech kategoriach: kampania, wydarzenie, inicjatywa oraz MICE…

Jak przy pomocy AI tworzyć filmy z tekstu?

Wyobraź sobie promocyjne filmy generowane przez jedną osobę siedzącą przy biurku, korzystającą tylko z wprowadzania tekstu do komputera. Nie ma potrzeby długich dni zdjęciowych, obaw o warunki atmosferyczne, poszukiwania lokacji, wynajmu i przewożenia sprzętu, ekip filmowych, czy nawet zatrudniania aktorów…
marketing-miejsc-AI-kampania-promocyjna-midjourney-chatgpt

AI w kampaniach promocyjnych marketingu miejsc

W dynamicznym świecie marketingu destynacji wyłania się przełomowy trend – integracja sztucznej inteligencji w kampanie promocyjne. Organizacje turystyczne oraz biura marketingu miejsc z całego świata wkraczają w przyszłość, tworząc kreatywne przedsięwzięcia wykorzystujące potencjał sztucznej inteligencji. Od tworzenia przekonujących narracji dla…
AI-midjourney-generowanie-obrazow-z-tekstu

Jak wykorzystać AI w generowaniu obrazów i grafik?

Tworzenie obrazów z tekstu (text tot image) przez narzędzia AI przekształcają marketing. Wraz z błyskawicznym postępem technologii napędzanych sztuczną inteligencją zdolność do generowania uderzających obrazów na podstawie tekstu stała się rzeczywistością. Od DALL·E 3 OpenAI po potężne narzędzie MidJourney V5…
jak korzystać z linedina

Jak korzystać z LinkedIn do budowania osobistej marki i sieci kontaktów?

LinkedIn może pomóc w rozwoju kariery i biznesu. Czy wiesz, jak go używać? Odkryj praktyczne wskazówki dotyczące budowania silnej osobistej marki na LinkedIn, w tym porady dotyczące tworzenia przekonującego profilu, publikowania angażujących treści i nawiązywania kontaktów z innymi specjalistami w…
Nowe Trendy w Turystyce Gdańsk konferencja

Nowe Trendy w Turystyce 2023 w Gdańsku relacja

Wracam pociągiem z Gdańska do Warszawy i ciągle myślę o piątkowej konferencji Nowe Trendy w Turystyce. To obecnie jedno z najważniejszych wydarzeń w Polsce dla osób zajmujących się zawodowo turystyką i marketingiem. Co mnie zaskoczyło, czego się nauczyłem, co wykorzystam…

Nowe dodatki do pracy z ChatGPT

Od czasu napisania artykułu o ChatGPT przez ostatnie dwa miesiące informacje o sztucznej inteligencji często pojawiały się w mediach głównego nurtu w Polsce. Mówi się o wielkiej rewolucji w świecie technologii, a temat budzi wiele kontrowersji, to szansa czy zagrożenie?…
ChatGPT co to jest i jak z niego korzystać

Co to jest ChatGPT i co można dzięki niemu zrobić

Pod koniec roku wiele osób zaczęło gorąco dyskutować w mediach społecznościowych o rozwoju sztucznej inteligencji i ChatGPT. Czy w ogóle ma jakieś znaczenie? Ja dodaję pytanie Jak może to wpłynąć na turystykę, branżę wydarzeń oraz marketing miejsc? Aby odpowiedzieć na…
Mobilna fotografia aplikacja Instagram
Social Media poradnik dla początkujących użytkowników
Społeczność Instagram Igers mobilni fotografowie jarosław marciuk igerspoland igerslondon
Social Media marketing case study media społecznościowe ciekawostki

Mobilna fotografia

Jestem mobilnym fotografem od 2011 roku.

  • 📱 Mój profil na Insta @jaroslaw_marciuk
  • 📧 Współpraca na Instagramie

🔥 Społeczności Instagrama

  • 🇬🇧 @igerscambridge_uk
  • 🇵🇱 @igerspoland
  • 📸 Dołącz do naszego globalnego ruchu Igersów
  •  @igers wchodzę w to!