Finaliści MP Impact Awards 2023 ogłoszeni przez meetingplanner.pl

Brak komentarzy

Znamy dwunastu finalistów w konkursie  MP Impact Awards. Nominacje wyróżniają inicjatywy, kampanie oraz wydarzenia, które mają znaczący wpływ na branżę spotkań i wydarzeń w Polsce i poza jego granicami. Nagrody zostaną przyznane w czterech kategoriach: kampania, wydarzenie, inicjatywa oraz MICE for Good. Konkurs organizowany jest przez MeetingPlanner.pl

MP Impact Awards finaliści konkursu meetingplanner

Główny cel Konkursu MP Impact Awards

Najważniejszym celem organizatorów konkursu MP Impact Awards jest prezentacja skutecznych, wzorcowych działań podejmowanych przez podmioty działające bezpośrednio lub pośrednio w branży spotkań i wydarzeń, w odniesieniu do prowadzonej przez siebie działalności, mających wpływ na branżę zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Dodatkowo istotne jest wyróżnienie projektów (kampanii, inicjatyw, wydarzeń) o największym wpływie na branżę spotkań, co jednocześnie stanowić będzie punkt wyjścia do współpracy i synergii podejmowanych przez środowisko kluczowych dla branży działań.

Cele konkursu w poszczególnych kategoriach

W poszczególnych kategoriach wyróżniono następujące cele:

  1. nagrodzenie najlepszych zrealizowanych działań prowadzonych przez destynacje, agencje, obiekty i inne podmioty, które dążą do rozwoju wybranego aspektu działalności w przemyśle spotkań i wydarzeń, podejmują się odpowiedzi na wyzwania w branży, budowanie świadomości dotyczącej wybranego zagadnienia i/lub wartości w obrębie branży spotkań i in. Cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact Inicjatywa.
  2. wyróżnienie i nagrodzenie wydarzeń, których temat związany jest w sposób bezpośredni lub pośredni z działalnością w przemyśle spotkań i wydarzeń. Wydarzenie może odnosić się do dzielenia się wiedzą, celebracji ważnych dla branży osiągnięć czy jubileuszy, wprowadzenia na rynek nowych usług, podmiotów czy inicjatyw, rozwiązywania istotnych dla branży wyzwań, który to cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact Wydarzenie.
  3. wskazanie i nagrodzenie kampanii promujących destynacje, miejsca, usługi, produkty w związku z ich zastosowaniem w przemyśle spotkań i wydarzeń prowadzone przez destynacje, agencje, obiekty i inne podmioty, który to cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact Kampania.
  4. wskazanie i nagrodzenie najlepszych inicjatyw, kampanii, wydarzeń mających na celu odpowiedź branży spotkań na wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem (ESG i DEI), w odniesieniu do działalności branży, organizacji wydarzeń i podróży służbowych, który to cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact MICE for Good.

Targi i e-marketing to skuteczne połączenie

Finaliści MP Impact Awards

Kategoria Inicjatywa

  • Miastotwórcza rola targów, Grupa MTP
  • Warsztaty Techniki Eventovej, Brill AV Media
  • World Tour, Stowarzyszenie na rzecz Edukacji Uczniów, Studentów, Nauczycieli, Profesjonalistów Branży HORECA, Travel oraz MICE Hotelmania, współorganizatorzy: HBX Group, Hotelbeds, BCD Travel

Kategoria Wydarzenie

  • Forum Branży Eventowej, Evential
  • Incentive Day 2023, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel
  • Konferencja Scena Jutra, Fundacja Scena Jutra

Kategoria Kampania

  • Poland. More than you expected, Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau
  • Kreujemy coś więcej – kampania odpowiedzialny biznes, Hotele Arche
  • Małopolska – cel podróży, Małopolska Organizacja Turystyczna (lider), współorganizatorzy Urząd Miasta Krakowa – Kraków Convention Bureau, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Kategoria MICE for Good

  • Gramy w zielone, PTWP Event Center, współorganizator PTWP SA
  • Green Events – Wrocław, Fundacja Promocji Turystyki Kongresowej Convention Bureau – Wrocław
  • Meeting Industry Sustainability Forum MISF 2023, Travel Bidder

Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach zostaną ogłoszeni podczas wydarzenia MP IMPACT summit, awards, report 2023, które odbędzie się 12 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

IImpact summit awards report 2023 Warszawa

Więcej informacji można znaleźć na stronie konkursu  MP IMPACT AWARDS 2023 oraz na portalu meetingplanner.pl Znamy finalistów MP Impact Awards.

Zobacz również

Tagi: Convention Bureau, IBTM
Jarosław Marciuk LinkedIn

Na blogu przeczytasz również o

targi tyrystyczne 2022

Kalendarz wydarzeń biznesowych i targów turystycznych w 2022 roku

Chyba większość z nas nie mogła się doczekać 2021 roku aby wkroczyć z nadzieją i planami w nowy 2022 rok. Po w miarę normalnych wakacjach, jesieni można było oczekiwać, że imprezy targowe powrócą. We wrześniu, październiku i listopadzie w 2021…
THINK MICE wydawnictwo

Czytajcie branżowy magazyn THINK MICE

Otrzymałem zaproszenie do pisania artykułów do branżowego magazynu THINK MICE. Dziękuję Miguel Neves za rekomendację i redaktorowi naczelnemu Michałowi Kalarusowi.

targi IBTM Barcelona e-marketing social media strategia content creators-poland-convention-bureau

Targi i e-marketing to skuteczne połączenie

Udział w targach stanowi jedną z kluczowych pozycji w budżetach marketingowych. Jest to inwestycja czasu, pieniędzy i wysiłku, która wymaga strategicznego podejścia, zarówno podczas obecności na hali targowej, jak i poza nią. Działania związane z uczestnictwem w targach branżowych mogą…
Co namalowaliby znani malarze gdyby odwiedzili Koreę Południową? Nowa kampania z użyciem AI
Targi i e-marketing to skuteczne połączenie