Znamy dwunastu finalistów w konkursie MP Impact Awards. Nominacje wyróżniają inicjatywy, kampanie oraz wydarzenia, które mają znaczący wpływ na branżę spotkań i wydarzeń w Polsce i poza jego granicami. Nagrody zostaną przyznane w czterech kategoriach: kampania, wydarzenie, inicjatywa oraz MICE for Good. Konkurs organizowany jest przez MeetingPlanner.pl
Główny cel Konkursu MP Impact Awards
Najważniejszym celem organizatorów konkursu MP Impact Awards jest prezentacja skutecznych, wzorcowych działań podejmowanych przez podmioty działające bezpośrednio lub pośrednio w branży spotkań i wydarzeń, w odniesieniu do prowadzonej przez siebie działalności, mających wpływ na branżę zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Dodatkowo istotne jest wyróżnienie projektów (kampanii, inicjatyw, wydarzeń) o największym wpływie na branżę spotkań, co jednocześnie stanowić będzie punkt wyjścia do współpracy i synergii podejmowanych przez środowisko kluczowych dla branży działań.
Cele konkursu w poszczególnych kategoriach
W poszczególnych kategoriach wyróżniono następujące cele:
- nagrodzenie najlepszych zrealizowanych działań prowadzonych przez destynacje, agencje, obiekty i inne podmioty, które dążą do rozwoju wybranego aspektu działalności w przemyśle spotkań i wydarzeń, podejmują się odpowiedzi na wyzwania w branży, budowanie świadomości dotyczącej wybranego zagadnienia i/lub wartości w obrębie branży spotkań i in. Cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact Inicjatywa.
- wyróżnienie i nagrodzenie wydarzeń, których temat związany jest w sposób bezpośredni lub pośredni z działalnością w przemyśle spotkań i wydarzeń. Wydarzenie może odnosić się do dzielenia się wiedzą, celebracji ważnych dla branży osiągnięć czy jubileuszy, wprowadzenia na rynek nowych usług, podmiotów czy inicjatyw, rozwiązywania istotnych dla branży wyzwań, który to cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact Wydarzenie.
- wskazanie i nagrodzenie kampanii promujących destynacje, miejsca, usługi, produkty w związku z ich zastosowaniem w przemyśle spotkań i wydarzeń prowadzone przez destynacje, agencje, obiekty i inne podmioty, który to cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact Kampania.
- wskazanie i nagrodzenie najlepszych inicjatyw, kampanii, wydarzeń mających na celu odpowiedź branży spotkań na wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem (ESG i DEI), w odniesieniu do działalności branży, organizacji wydarzeń i podróży służbowych, który to cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact MICE for Good.
Finaliści MP Impact Awards
Kategoria Inicjatywa
- Miastotwórcza rola targów, Grupa MTP
- Warsztaty Techniki Eventovej, Brill AV Media
- World Tour, Stowarzyszenie na rzecz Edukacji Uczniów, Studentów, Nauczycieli, Profesjonalistów Branży HORECA, Travel oraz MICE Hotelmania, współorganizatorzy: HBX Group, Hotelbeds, BCD Travel
Kategoria Wydarzenie
- Forum Branży Eventowej, Evential
- Incentive Day 2023, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel
- Konferencja Scena Jutra, Fundacja Scena Jutra
Kategoria Kampania
- Poland. More than you expected, Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau
- Kreujemy coś więcej – kampania odpowiedzialny biznes, Hotele Arche
- Małopolska – cel podróży, Małopolska Organizacja Turystyczna (lider), współorganizatorzy Urząd Miasta Krakowa – Kraków Convention Bureau, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Kategoria MICE for Good
- Gramy w zielone, PTWP Event Center, współorganizator PTWP SA
- Green Events – Wrocław, Fundacja Promocji Turystyki Kongresowej Convention Bureau – Wrocław
- Meeting Industry Sustainability Forum MISF 2023, Travel Bidder
Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach zostaną ogłoszeni podczas wydarzenia MP IMPACT summit, awards, report 2023, które odbędzie się 12 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie konkursu MP IMPACT AWARDS 2023 oraz na portalu meetingplanner.pl Znamy finalistów MP Impact Awards.
Zobacz również