Nagroda w konkursie #MuseumWeek

Brak komentarzy

Niedawno pisaliśmy o akcji na Twitterze #MuseumWeek, a  teraz możemy się pochwalić, że nasze zdjęcie wygrało w konkursie związanym z tą kulturalną inicjatywą w mediach społecznościowych.

Od 24 do 30 marca 2014 włoska organizacja Perypezye Urbane zachęcała do publikowania zdjęć muzeumów z okazji pierwszego #MuseumWeek. Jarek wysłał to zdjęcie Marin Museum z naszej wizyty w Karlskronie.

karlskrona-wyspa-stumholmen-muzeum-morskie-marinmuseum-morze-baltyckie-warto-zobaczyc-szwecja-atrakcja

Wczoraj z Włoch dostaliśmy informację , że to zdjęcie wygrało konkurs! Nagroda jest świetna. Jeden bilet wstępu do dowolnego muzeum na świecie! Jeśli muzeum ma system rezerwacji online, to Perypezye Urbane zapłaci za wstęp. Jeśli takiego nie posiada, to zwrócą koszt zakupu biletu po wysłaniu im jego kopii.

Mamy do Was pytania. Które muzeum byście wybrali na naszym miejscu? Napiszcie nam w komentarzach pod wpisem.

 

Tagi: ,

Na blogu przeczytasz również o

Jak założyć konta w Social Media

Często na szkoleniach, warsztatach czy konferencjach jesteśmy pytani jak założyć konto na Facebooku, Instagramie, jak zarejestrować się na Twitterze i Vine, jak założyć wizytówką firmy na Google+ oraz stronę firmową na Facebooku i tak dalej … A że właśnie to…

Ostatnie godziny w Barcelonie

Za chwilę wracamy do Polski. Ostatni spacer po Barcelonie i ostatni cel podczas zwiedzania stolicy Katalonii. Stadion Camp Nou to obowiązkowy (przynajmniej dla mnie) punkt wycieczki do Barcelony. Duma Katalonii, Więcej niż klub (Mes que un club), najbardziej rozpoznawalny klub…
nowe trendy w branży turystycznej podczas konferencji w Gdańsku

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 13 marca 2013 w Gdańsku – zapowiedź

Za zmianami trzeba nie tylko nadążać, ale i je wyprzedzać. Taka czujność rynkowa jest szczególnie potrzebna  w branży turystycznej. Zmieniający się styl życia, nowe technologie i sytuacja ekonomiczna to wyzwania dla polskiej turystyki. Jakie działania należy podejmować w celu dostosowania swojej firmy…
Prywatność jest fikcją
Jak założyć konto na Twitterze
Menu