Nagroda w konkursie #MuseumWeek

Brak komentarzy

Niedawno pisaliśmy o akcji na Twitterze #MuseumWeek, a  teraz możemy się pochwalić, że nasze zdjęcie wygrało w konkursie związanym z tą kulturalną inicjatywą w mediach społecznościowych.

Od 24 do 30 marca 2014 włoska organizacja Perypezye Urbane zachęcała do publikowania zdjęć muzeumów z okazji pierwszego #MuseumWeek. Jarek wysłał to zdjęcie Marin Museum z naszej wizyty w Karlskronie.

karlskrona-wyspa-stumholmen-muzeum-morskie-marinmuseum-morze-baltyckie-warto-zobaczyc-szwecja-atrakcja

Wczoraj z Włoch dostaliśmy informację , że to zdjęcie wygrało konkurs! Nagroda jest świetna. Jeden bilet wstępu do dowolnego muzeum na świecie! Jeśli muzeum ma system rezerwacji online, to Perypezye Urbane zapłaci za wstęp. Jeśli takiego nie posiada, to zwrócą koszt zakupu biletu po wysłaniu im jego kopii.

Mamy do Was pytania. Które muzeum byście wybrali na naszym miejscu? Napiszcie nam w komentarzach pod wpisem.

 

Tagi: ,

Na blogu przeczytasz również o

Top 5 Social Media na #TdF2014 w Londynie

Pamiętam jak graliśmy z kolegami w kapsle, na których były malowane koszulki z nazwiskami kolarzy. Dziś dzięki technologii, zabawy podczas największego na świecie wyścigu kolarskiego Tour de France w Londynie,wyglądają zupełnie inaczej. Oto moje TOP 5 przykładów akcji Social Media na #TdF2014…

#MyPolska selfie

#MyPolska to akcja polegająca na publikowaniu 11 listopada zdjęć selfie na Facebooku i Twitterze. Pomysł na akcję powstał w światowej stolicy selfie, czyli Londynie. Inicjatywę Ambasady RP w Wielkiej Brytanii podchwyciły inne polskie placówki dyplomatyczne.

Influencer marketing w branży MICE w Polsce influencerzy turystyka biznesowa

Jedziemy do Irlandii z #meetontheWAW!

Czy zdarzyło się Wam kiedyś wygrać nagrody w konkusie Social Media? Mnie już też nie raz, ale z tej nagrody szczególnie cieszymy się z Alicją. Zacznijmy jednak od początku. Lipcowy wieczór i event dla branży turystyki biznesowej. Impreza w Ham…
Prywatność jest fikcją
Jak założyć konto na Twitterze
Menu