#MuseumWeek – selfies w muzeach i nie tylko…

Brak komentarzy

Zawsze powtarzamy, że media społecznościowe to nie same zło i złodziej czasu. Wielu ludzi chce dzielić się ważnymi i wartościowymi rzeczami. Teraz czas na głos muzeów i instytucji kulturalnych. Przez tydzień muzea i zwiedzający ćwierkają z użyciem tematycznego hashtaga #MuseumWeek.  Dodatkowo na każdy dzień akcji obowiązuje specyficzny znacznik. Tematy pokazują, że można pokonać stereotypy i muzea nie muszą być duszne, nudne i przestarzałe, a z głupich trendów jak selfies, zrobić wspaniały promocyjny użytek.

  • Marzec 24 Dzień 1 – A day in the life (#DayInTheLife)
  • Marzec 25 Dzień 2 – Test your knowledge (#MuseumMastermind)
  • Marzec 26 Dzień 3 – Your story (#MuseumMemories)
  • Marzec 27 Dzień 4 – Buildings behind the art (#BehindTheArt)
  • Marzec 28 Dzień 5 – Ask the expert (#AskTheCurator)
  • Marzec 29 Dzień 6 – Museum selfies (#MuseumSelfies)
  • Marzec 30 Dzień 7 – Constraint drives creativity (#GetCreative)

Dziś możemy porozmawiać z ekspertami z muzeów, jutro słit focie, a w niedzielę kreatywność niech nie zna granic. Organizatorzy zachęcają, by wstawiać też filmy w Serwisie Vine. Kto nie ma konta, niech zakłada profil na Vine.

Ta akcja udowadnia, że wirtualny świat może służyć wyższym celom. Wystarczy dobry pomysł i społeczne zaangażowanie.

W oficjalnych materiałach nie znajdujemy Polski, mimo, że to europejska akcja. Przeszukując sieć dotarliśmy do jednego muzeum, które włączyło się w działania, to Muzeum Miasta Gdyni. Zobaczcie, jak ciekawie wymyślili dzień z selfies: 

„Każda osoba, która tego dnia przyjdzie do Muzeum i zrobi sobie zdjęcie „selfie” (czyli tzw. zdjęcie „z ręki”) z nurkiem oraz załaduje je na swoim profilu na twitterze lub facebooku wraz z oznaczeniem @MuzeumMiastaGdyni, nie uiszcza opłaty za wstęp na wystawy.”

Oczywiście pamiętajcie też o tagach #MuseumWeek oraz #MuseumSelfies.

Tagi: , , , , ,

Na blogu przeczytasz również o

specjalne kosmetyki do SELFIE

Najlepsze kosmetyki do selfie

Każdy chce wyglądać jak najlepiej na selfie publikowanych na Facebooku, Instagramie czy Snapchacie. Branża kosmetyczna w Wielkiej Brytanii jest warta 1 miliard funtów rocznie. Tak zwana Generacja Selfie w znacznym stopniu napędza sprzedaż kosmetyków. Powstają dedykowane serie dla miłośniczek selfie.…
odznaka-mobile-friendly

Odznaka Mobile Friendly

Odznaka Mobile Friendly przyznawana jest obiektom, które uznaliśmy za szczególnie przyjazne użytkownikom urządzeń mobilnych. Dziś już prawie każdy chodzi ze smartfonem czy tabletem, więc to czego potrzebujemy, to darmowe WiFi, możliwość naładowania sprzętu, życzliwość wobec fotografujących i filmujących oraz różnego…
Wielka Brytania Najnowsze atrakcje w Londynie

Najnowsze atrakcje w Londynie

Sezon 2017 zapowiada się bardzo interesująco dla turystów odwiedzających Londyn. Zobaczcie z nami najnowsze ciekawe miejsce i atrakcje Londynu. LEGO Store Leicester Square Lego Store przy Leicester Square to bez wątpienia największa atrakcja dla dzieci w Londynie tego sezonu. Świadczą…
Jak założyć konta w Social Media
Jak założyć konto na LinkedIn
Menu