Właśnie zakończył się rozdział mojej podróży…

Brak komentarzy

Kiedy Mariska Kesteloo wyruszała w swoją #MariskaJourney do Polski w kwietniu 2022 roku, nie wiedziałem, że koniec jej wyprawy kamperem będzie jednocześnie końcem mojej podróży w Word of MICE.

Korzystając z okazji, pragnę podziękować Mariska Kesteloo za 1,5 rroku współpracy. Był to czas pełen nowatorskich pomysłów i interesujący rozdział mojego życia zawodowego. Wykorzystaliśmy większość możliwości, jakie daje marketing cyfrowy dla destynacji MICE, specjalistów ds. wydarzeń, twórców treści, influencerów B2B i marek. Przeczytaj, jak to wszystko się zaczęło >>> Jak jedno spotkanie w Londynie może zmienić Twoje życie.

Ze względu na pandemię i osobiste wyzwania nie był to łatwy czas, ale myślę, że udało się nam zrealizować kilka interesujących projektów. Nie baliśmy się wdrażać do projektów pojawiających się trendów (rozmowy Associations Space na Twitter Spaces w 2021 roku) ani korzystać z nowych możliwości i technologii takich jak Hubilo, oraz narzędzi społecznościowych Otter.ai, Wavve, Brand24, Kontentino i Agorapulse, żeby wymienić tylko kilka.

trendy w branży MICE marketing w internecie

Media społecznościowe odegrały kluczową rolę w naszych kampaniach (LinkedIn, Twitter, Youtube i Instagram). Ważną częścią naszych kampanii były również działania podjęte na imprezach Mobile World Congress Barcelona, IBTM w Barcelonie, IMEX America i IMEX Frankfurt, które wreszcie powróciły po przerwie.

Influencer marketing kampanie B2B

Cieszę się, że za razem z Word of MICE współpracowaliśmy z liderami opinii w branży i destynacjami MICE przy projektach takich jak kampanie marketingowe i współpraca w zakresie marketingu cyfrowego. Pozwolę sobie wspomnieć o kilku projektach, w które byłem zaangażowany:

  • Sabrina Meyers i Singapore Exhibition & Convention Bureau (SECB) (kampania)
  • Nadia Rubtsova i Helsinki Marketing (obecnie Helsinki Partners) (kampania)
  • Meg Strahle i InspireME Monte Carlo DMC
  • Juliet Tripp z Elina Jutelyte i The Netherlands Board of Tourism & Conventions (NBTC) (kampania)
  • Gisèle Jamin z Atout France BeLux (France CVB)
  • Nienke van der Malen – van der Horst & Bregje Frens – de Leeuw z Conferli
  • Sina Bunte i Catalunya Convention Bureau (plus Jorge Bravo-Pratscher jako filmowiec) (kampania #CatalunyaInspires)
  • #MariskaJourney
Sabrina Meyers MICE campaign singapore
Sabrina Meyers Singapore Exhibition & Convention Bureau (SECB)
Juliet Tripp likenetherlands
Juliet Tripp na IBTM Barcelona Netherlands Board of Tourism & Conventions
Twitter Spaces MICE eventprofs Nadia Rubsova
Nadia Rubtsova i Helsinki Partners

case study kampania B2B influencer marketing branża MICE IBTM

Podcasty MICE

To był także wielki zaszczyt być współgospodarzem drugiego sezonu  B2B Influencer Marketing Podcast z tak inspirującymi profesjonalistami jak:

  1. Phil Gonzalez (Społeczność Instagramers Network & Mobile Photographers)
  2. Tim Williams (dyrektor generalny Onalytica)
  3. Anna Górska (Członek Zarządu ICCA / Doradca Zarządu Symposium Cracoviense)
  4. Nyomi Rose
  5. Horacio Caamano (konsultant ds. rynków Ameryki Łacińskiej w zakresie planowania spotkań, MICE bloger i vlogerpodróżniczy)
  6. Helen Moon (dyrektorka naczelna EventWell)
  7. Maris Kuklis (Etihad Leisure, Corporate, TMC & MICE Account Manager)
  8. Robert Szulc (Boomerang Incentives CEO, vloger i bloger Świat na Raty)
  9. Carina Bauer (Prezes IMEX Group)
  10. Antti Lumiainen (starszy doradca zespołu Kngresy i Spotkania w Helsinki Partners) & Nadia Rubtsova (ekspert ds. MICE i stowarzyszeń)

branża MICE podcast co słuchać

Dziękuję

Dziękuję również wszystkim niewymienionym powyżej, z którymi skrzyżowały się nasze zawodowe drogi. Wielkie podziękowania dla każdego z Was za dołożenie wszelkich starań, aby nasza współpraca i rozmowy przebiegały znakomicie. Uwielbiałem patrzeć, jak entuzjazm i profesjonalizm wszystkich promieniują podczas wspólmych e-spotkań i projektów marketingowych. Życzę wszystkim dalszych sukcesów w przyszłych przedsięwzięciach.

Życzę miłego lata i mam nadzieję, że spotkamy się jesienią.

Podróż trwa i nadszedł czas na nowy rozdział. Co to będzie? Zobaczymy.

Tagi: B2B Influencer Marketing, Barcelona, blogi podróżnicze, IBTM, IMEX, IMEX Frankfurt, influencer, Word of MICE

Na blogu przeczytasz również o

IBTM w Barcelonie po raz pierwszy i ostatni

Po raz pierwszy, i mam nadzieję ostatni, targi IBTM World w Barcelonie odbywały się w tym samym czasie co Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Stracona szansa czy samobój? Można powiedzieć, że taka wyjątkowa sytuacja miała marketingowy potencjał, ale zapewne ze…
Krakow Convention Burau

Nowe wyzwania dla polskiej branży MICE

W związku z sytuacją na Ukrainie, Polska ostatnio często pojawia się w światowych mediach. Wierzę, że pomimo trwającej wojny za wschodnią granicą uda się nam przez szereg działań zaprezentować Polskę jako bezpieczny i nadal atrakcyjny kraj dla branży MICE. Przyznać…

Branża MICE dla Ukrainy

Jak wszyscy inni, jestem zszokowany brutalnym atakiem Rosji na Ukrainę, który rozpoczął się na masową skalę 24 lutego 2022 roku. Do końca łudziłem się, że tak się nie stanie. Ale mamy wojnę w Europie i wiele też od nas zależy.…
Łódź Kreuje Spotkania – podróż studyjna dla event plannerów
Pierwszy instameet mobilnych fotografów Igers w Gdańsku