Oto kilka ciekawostek z branży MICE z marca 2021.
Raport Juliet Tripp – Events events 2021
Na początku marca ukazał się unikatowy raport przygotowany przez Juliet Tripp. 6 tygodni zbierania informacji, czytania, słuchania, uczenia się i przeprowadzania ankiet wśród 100 globalnych #eventprofs. Zawiera spostrzeżenia z całego świata oraz strategiczne wnioski od tzw. EVENT-FLUENCERS, w tym: Sabrina Meyers, Paul Hutton, Nyomi Rose, Stephan Murtagh, Irina Graf, Dana Pake, Mariska Kesteloo, Ashanti Bentil-Dhue, Victoria Matey, Holly Moore, Kate Bullard. Raport raport zawiera zapowiedzi z International Confex i IMEX i informacje czego można się spodziewać na ich następnych wydarzeniach.
Raport do pobrania na stronie Juliet Tripp Events Events21.
8 marca z Female Event Planners
Wiele wirtualnych wydarzeń przykuwało naszą uwagę 8 Marca czyli w Dzień Kobiet. Jednym z nich było wirtualne wydarzenie organizowane w Warszawie. Organizatorami byli Brian Allan z Rock Your Business_ oraz Paulina Kwaśniak z Female Event Planners i Finedeeds. Międzynarodowy online event dedykowany kobietom MICE odbył się na żywo w Warszawie z wirtualnego studia EventRoom.
Hubilo Restart 2021
Luty należał do Swapcard i Evolve Gathering, w marcu Hubilo zorganizowało swoją flagową wirtualną konferencję. Czekałem szczególnie na dwa wystąpienia. Pierwszy dzień konferencji Hubilo Restart 2021 zamykała sesja The Big Shift z Guyem Kawasakim, obecnie Canva Chief Evangelist. Po prezentacji wisienka na torcie rozmowa Guya Kawasaki z CEO & założycielem Hubilo – Vaibhavem Jaini. Z pierwszego dnia polecam również sesję The Year of Hybrid, w której wzięli udział Will Curran, założyciel Endless Events oraz Adam Parry, współzałożyciel i redaktor Event Industry News.
Drugi dzień i absolutny hit Hubilo Restart 2021 czyli sesja Content is the King maker. Sesję prowadził Jon Youshaei – Instagram Product Marketing Manager. Szybko i konkretnie o digital marketingu z mnóstwem przykładów oraz narzędziami, które można wykorzystać w codziennej pracy marketing managera.
Wystąpienia prelegentów konferencji są nadal dostępne na stronie Hubilo Restart 2021
Kraków The Host City
Kraków Convention Bureau, od jesieni 2020 roku realizuje strategię promocji Krakow The Host City w internecie. Wyodrębnione zostały główne dziedziny w promocji Krakowa w branży MICE. Są to Science & Research, Industry, Business & Technology, Culture & Art, The Host City, Heritage & Identity, Smart City oraz International Relations
Komunikacja prowadzona jest w dwóch językach na stronie www.convention.krakow.pl oraz w mediach społecznościowych. Kraków Convention Bureau znajdziecie na LinkedInie, YouTubie, Instagramie i Facebooku. Działania promocyjne Krakowa można obserwować śledząc hashtag #krakowthehostcity.
źródło: Kraków Convention Bureau
Protokół KRAKÓW NETWORK
Nie opuszczamy Krakowa, ten miesiąc zdecydowanie należy do krakowskiej branży MICE. We wtorek 23 marca 2021 roku podczas webinaru transmitowanego z ICE Kraków członkowie biznesowej inicjatywy KRAKÓW NETWORK zaprezentowali proces powstania Protokołu i jego główne założenia. Inicjatorem i organizatorem jest KBF – operator Centrum Kongresowego ICE Kraków.
Protokół KRAKÓW NETWORK to zbiór dobrych praktyk i rekomendacji dostosowanych do nowej, postpandemicznej rzeczywistości określający listę kluczowych strategii, które umożliwią dalszy rozwój przemysłu spotkań i wydarzeń, będący wstępem do wspólnej strategii na lata 2021–2023. Protokół KRAKÓW NETWORK został objęty honorowym patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej i Poland Convention Bureau a głównym partnerem medialnym inicjatywy jest THINK MICE.
Protokół KRAKÓW NETWORK do pobrania.
źródło: Kraków Convention Bureau
Zapowiedź GMID21
Nie zapomnijcie, że w kwietniu obchodzimy święto naszej branży. 8 kwiecień to Global Meeting Industry Day (GMID21). Światowy Dzień Przemysłu Spotkań będzie również obchodzony w Polsce i planowanych jest wiele wydarzeń dla przedstawicieli branży MICE. Oficjalny hashtag Światowego Dnia Przemysłu Spotkań to #GMID21.