Pierwszy Social Media #czwrtk w Gdańsku

Brak komentarzy

To pierwsze Czwartkowe Spotkania Social Media w Trójmieście. Organizacji tego spotkania podjęła się Ewa Stachowiak. Dziękuję za zaproszenie. Miałem ten zaszczyt być jedną z pierwszych osób, które mogły się podzielić swoją pasją i case study związanym z Social Media w Gdańsku.  mnie wystąpiła także Katarzyna Michałowska z twitterowej społeczności @3miastotweetup oraz Ola Mokwa z Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta Gdańska z Weroniką Szadowiak z Projekt PR, reprezentującą agencję obługującą media społecznościowe Miasta Gdańska.

Ewa nie spodziewała się chyba tak dużego zainteresowania. Planowała kilkadziesiat osób. W Stacji Deluxe w Gdańsku Wrzeszczu w spotkaniu uczestniczyło ponad 100 entuzjastów i profesjonalistów z branży Social Media. Pomimo drobnych problemów technicznych, pierwszy trójmiejski #czwrtk był moim zdaniem udanym wydarzeniem. Z mojej perspektywy cieszę się, że mogłem zaprezentować trójmiejską społeczność fanów Instagrama i fotografii mobilnej @IgersGdansk. Po drugie to świetna okazja do networkingu i rozmowy o nowych projektach i inicjatywach. Mam nadzieję, że te spotkania wpiszą się na stałe w kalendarz imprez w Trójmieście.

IgersGdansk

Dużo na blogu piszemy o Instagramie, dlatego nie będę się tu rozpisywał na ten temat. Chciałbym dłużej i więcej opowiadać na spotkaniu o możliwościach jakie daje Instagram w budowaniu społeczności oraz promocji marek i miejsc. Zachęcam do założenia konta na Instagramie, do eksperymentowania, fotografowania i kręcenia filmów. Koniecznie przyjdźcie na organizowane przez nas Instemeety, poznacie pasjonatów fotografii mobilnej, a my chętnie podzielimy się z Wami naszymi poradami. Grupy Instagramers to fotografia mobilna i świetna zabawa.

Pierwsza prezentacja #czwartkowego wieczoru – Od pasji do społeczności. Jak działać i tworzyć społeczność na Instagramie

 

3miastoTweetup

Kasia Michałowska z zawodu  jest dziennikarką, redaktorką naczelną Magazynu Studenckiego „płyń POD PRĄD”, pasjonatka Social Media. Bardzo się cieszę, że w końcu się poznaliśmy. Na początku Wittamina, teraz Kasia rozwija społeczność Twittera w Trójmieście. W jej prezentacji widziałem wiele elementów wspólnych, dla nas osób poświęcających swój czas na dzielenie się swoją pasją oraz budowanie społeczności. Podobne dylematy, a nawet zarzuty osób nie rozumiejących nas, społeczników. Te same wyzwania i satysfakcja, że się udaje zorganizować ciekawe spotkania dla grupy i zarażać kolejne osoby Twiterrem, czy w moim przypadku Instagramem. Marzy mi się wspólne spotkanie naszych społeczności.

Prezentacja Kasi zatytułowana Trójmiejskie tweetupy – o budowaniu społeczności wokół Twittera.

 

Miasto Gdańsk

Do tego, że Miasto Gdańsk jest uznawane w Polsce za lidera wykorzystania Social Media w marketingu miejsca, nie trzeba chyba już nikogo przekowywać. Za strategią i realizacją tych działań stoją osoby z promocji miasta i wybrana agencja. Gdańsk jest aktywny na Facebooku, Twitterze, Youtube, Pintereście, Instagramie, Foursquare, a ostatnio na muzycznym serwisie Spotify. Dziś Weronika była w swoim żywiole i zaprezentowała aktywność Gdańska oraz projekty mające na celu budowanie społeczności i zaangażowania fanów. Oficjalny hasthag miasta to #ilovegdn. Ola i Weronika pokazały również flim z okazji osiągnięcia 100 000 fanów na oficjalnym profilu miasta Gdańska na Facebooku.

Prezentacja Weroniki Szadowiak – Social media miasta Gdańsk: jak prowadzić działania równolegle w wielu kanałach Social Media i czy to prawda, że miasto Gdańsk jest nawet na Spotify?

Prezentacja na  Czwartek Social Media w Trójmieście  była moimostatnie wystąpnieniem na spotkaniu branżowym w Polsce przed wyjazdem do Londynu. Cieszę się, że zdążyłem Wam opowiedzieć o mojej pasji Do zobaczenia na kolejnych social mediowych czwartkach, kiedyś ….

Tagi: , , , , , , , , , , , ,

Na blogu przeczytasz również o

Jak zweryfikować konto na Twitterze

Weryfikacja konta na Twitterze

Już od pewnego Twitter znakuje zweryfikowane konta znanych osób czy marek. Jeśli przy przy nazwie zobaczycie niebieską ikonkę oznacza to, że jest to autentyczny profil artysty czy polityka. Twitter określa ten znaczek jako blue verified badge. Do tej pory uzyskanie weryfikacji…

TOP 10 zdjęć na Instagramie w maju

Nasze najlepsze dziesieć zdjęć, które opublikowaliśmy na naszych profilach na Instagrami. To także pierwsze fotki z Londynu. Zobaczcie. Pierwsze zdjęcie. Tottenham w drodze na pierwsze zakupy do IKEA. London, close to IKEA Glover Dr #igerslondon #london #uk #architecture #gas #road…
Muzeum Bursztynu w Gdańsku

Nieznana atrakcja Gdańska

Przyleciałem do Gdańska na kilka dni. Specjalnie nie planowałem zwiedzania, bo miałem załatwnienia dużo spraw zawodowo – prywatnych. Jednak przechodząc obok Bałtyckiego Kampusu Uniwersytetu Gdańskiego w Oliwie i nowego budynku Wydziału Biologii poszedłem ponownie do nowej i mało znanej atrakcji turystycznej Gdańska. Robiąc…
7 rzeczy, które musisz spróbować w Porto
Alexandra Park i Ally Pally
Menu