Pierwszy Social Media #czwrtk w Gdańsku

Brak komentarzy

To pierwsze Czwartkowe Spotkania Social Media w Trójmieście. Organizacji tego spotkania podjęła się Ewa Stachowiak. Dziękuję za zaproszenie. Miałem ten zaszczyt być jedną z pierwszych osób, które mogły się podzielić swoją pasją i case study związanym z Social Media w Gdańsku.  mnie wystąpiła także Katarzyna Michałowska z twitterowej społeczności @3miastotweetup oraz Ola Mokwa z Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta Gdańska z Weroniką Szadowiak z Projekt PR, reprezentującą agencję obługującą media społecznościowe Miasta Gdańska.

Ewa nie spodziewała się chyba tak dużego zainteresowania. Planowała kilkadziesiat osób. W Stacji Deluxe w Gdańsku Wrzeszczu w spotkaniu uczestniczyło ponad 100 entuzjastów i profesjonalistów z branży Social Media. Pomimo drobnych problemów technicznych, pierwszy trójmiejski #czwrtk był moim zdaniem udanym wydarzeniem. Z mojej perspektywy cieszę się, że mogłem zaprezentować trójmiejską społeczność fanów Instagrama i fotografii mobilnej @IgersGdansk. Po drugie to świetna okazja do networkingu i rozmowy o nowych projektach i inicjatywach. Mam nadzieję, że te spotkania wpiszą się na stałe w kalendarz imprez w Trójmieście.

IgersGdansk

Dużo na blogu piszemy o Instagramie, dlatego nie będę się tu rozpisywał na ten temat. Chciałbym dłużej i więcej opowiadać na spotkaniu o możliwościach jakie daje Instagram w budowaniu społeczności oraz promocji marek i miejsc. Zachęcam do założenia konta na Instagramie, do eksperymentowania, fotografowania i kręcenia filmów. Koniecznie przyjdźcie na organizowane przez nas Instemeety, poznacie pasjonatów fotografii mobilnej, a my chętnie podzielimy się z Wami naszymi poradami. Grupy Instagramers to fotografia mobilna i świetna zabawa.

Pierwsza prezentacja #czwartkowego wieczoru – Od pasji do społeczności. Jak działać i tworzyć społeczność na Instagramie

 

3miastoTweetup

Kasia Michałowska z zawodu  jest dziennikarką, redaktorką naczelną Magazynu Studenckiego „płyń POD PRĄD”, pasjonatka Social Media. Bardzo się cieszę, że w końcu się poznaliśmy. Na początku Wittamina, teraz Kasia rozwija społeczność Twittera w Trójmieście. W jej prezentacji widziałem wiele elementów wspólnych, dla nas osób poświęcających swój czas na dzielenie się swoją pasją oraz budowanie społeczności. Podobne dylematy, a nawet zarzuty osób nie rozumiejących nas, społeczników. Te same wyzwania i satysfakcja, że się udaje zorganizować ciekawe spotkania dla grupy i zarażać kolejne osoby Twiterrem, czy w moim przypadku Instagramem. Marzy mi się wspólne spotkanie naszych społeczności.

Prezentacja Kasi zatytułowana Trójmiejskie tweetupy – o budowaniu społeczności wokół Twittera.

 

Miasto Gdańsk

Do tego, że Miasto Gdańsk jest uznawane w Polsce za lidera wykorzystania Social Media w marketingu miejsca, nie trzeba chyba już nikogo przekowywać. Za strategią i realizacją tych działań stoją osoby z promocji miasta i wybrana agencja. Gdańsk jest aktywny na Facebooku, Twitterze, Youtube, Pintereście, Instagramie, Foursquare, a ostatnio na muzycznym serwisie Spotify. Dziś Weronika była w swoim żywiole i zaprezentowała aktywność Gdańska oraz projekty mające na celu budowanie społeczności i zaangażowania fanów. Oficjalny hasthag miasta to #ilovegdn. Ola i Weronika pokazały również flim z okazji osiągnięcia 100 000 fanów na oficjalnym profilu miasta Gdańska na Facebooku.

Prezentacja Weroniki Szadowiak – Social media miasta Gdańsk: jak prowadzić działania równolegle w wielu kanałach Social Media i czy to prawda, że miasto Gdańsk jest nawet na Spotify?

Prezentacja na  Czwartek Social Media w Trójmieście  była moimostatnie wystąpnieniem na spotkaniu branżowym w Polsce przed wyjazdem do Londynu. Cieszę się, że zdążyłem Wam opowiedzieć o mojej pasji Do zobaczenia na kolejnych social mediowych czwartkach, kiedyś ….

Tagi: , , , , , , , , , , , ,

Na blogu przeczytasz również o

Twitter-Spaces-jak-dziala-rozpoczac-nadawanie-transmisje-audio-planowanie

Jak działa Twitter Spaces czyli Pokoje na żywo

Spaces to odpowiedź Twittera na ostatnie sukcesy aplikacji Clubhouse. Wszystko działa bardzo intuicyjnie i już po pierwszej audycji można łatwo zrozumieć jak działa Twitter Spaces. Jak zorganizować spotkanie w pokoju na Twitterze? Jest to platforma audio na żywo do promowania…

#tommyfall14 Tommy Hilfiger New York Fashion Week na Instagramie

Tommy Hilfiger dołącza do marek, które zapraszają do współpracy Instagramowiczów. Wspólnie z Brianem DiFeo (@bridif) i Anthonym Danielle (@takinyerphoto) wybiorą dwudziestu użytkowników Instagrama, którzy będą na żywo relacjonować pokaz pojektanta. Wybrane osoby będą mogły też robić zdjęcia zza kulis pokazu. Jesienna…

Śniadanie jej i śniadanie jego

Podróżujemy i fotografujemy nasze ulubione śniadania. W hotelach restauracjach i innych miejscach wyciągamy nasze smartphony, ciach i wrzucamy na Instagram. Śniadanie jej różni się od śniadania jego. Ilością i gatunkiem potraw. Noworoczny chillout na śniadaniu w Radisson Blu Airport Hamburg.…
7 rzeczy, które musisz spróbować w Porto
Alexandra Park i Ally Pally