Connections Luxury Event w Abu Zabi

Informacje o projekcie

Connections Luxury wydarzenie w Abu Zabi, relacja na żywo w mediach społecznościowych. Hashtag wydarzenia #CLAbuDhabi. Zaplanowane i na miejscu posty publikowane na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Vine. Monitorowanie w mediach społecznościowych, podsumowanie na Storify i analiza Social Media.

  • Hashtag eventu
  • Identyfikacja i angażowanie uczestników wydarzenia
  • Publikowanie treści wizualnych z wydarzenia
  • Monitoring
  • Social Media Raport

Connections Events to globalna platforma networkingowa dla kadry kierowniczej wyższego szczebla i ekspertów z rynku turystyki LUKSUSU, WELLBEING, PRZYGODY, ŚLUBÓW i SPOTKAŃ w celu tworzenia długotrwałych relacji biznesowych. Łączymy starannie wybranych liderów z branży w celu prowadzenia BIZNESU i omawiania TRENDÓW oraz wyzwań stojących przed rynkiem. Decydenci spotykają się poprzez NIEZWYKŁE DOŚWIADCZENIA i debaty edukacyjne, które prowadzą do znaczących i długotrwałych RELACJI biznesowych.

Każde wydarzenie przeznaczone jest dla  80 osób (30–40 SUPPLIERS dużego kalibru, 30–40 wybranych BUYERS i SPONSORÓW). Wszyscy uczestnicy, którzy dołączą do tego wydarzenia, są traktowani równo, z pakietem all-inclusive, aby zminimalizować dodatkowe koszty i ustalenia. Buyersi są zapraszani po konsultacji z pozostałymi uczestnikami uczestniczącymi w każdym wydarzeniu.

Portfolio eventów:

  • Connections Luxury
  • Connections Meetings
  • Connections Wellbeing
  • Connections Adventure
  • Connections Weddings

 

Website: www.weareconnections.com

  • Facebook
  • Twitter
  • Vine
  • Instagram
  • Storify
  • Brand24
Cocoa Content Cocktails Meeting Design
Connections Luxury event w Pekinie

Planujesz podobny projekt?

Nie czekaj. Wyślij do nas zapytanie.

NASZE PORTFOLIO