Informacje o projekcie
Connections Luxury wydarzenie w Abu Zabi, relacja na żywo w mediach społecznościowych. Hashtag wydarzenia #CLAbuDhabi. Zaplanowane i na miejscu posty publikowane na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Vine. Monitorowanie w mediach społecznościowych, podsumowanie na Storify i analiza Social Media.
- Hashtag eventu
- Identyfikacja i angażowanie uczestników wydarzenia
- Publikowanie treści wizualnych z wydarzenia
- Monitoring
- Social Media Raport
Connections Events to globalna platforma networkingowa dla kadry kierowniczej wyższego szczebla i ekspertów z rynku turystyki LUKSUSU, WELLBEING, PRZYGODY, ŚLUBÓW i SPOTKAŃ w celu tworzenia długotrwałych relacji biznesowych. Łączymy starannie wybranych liderów z branży w celu prowadzenia BIZNESU i omawiania TRENDÓW oraz wyzwań stojących przed rynkiem. Decydenci spotykają się poprzez NIEZWYKŁE DOŚWIADCZENIA i debaty edukacyjne, które prowadzą do znaczących i długotrwałych RELACJI biznesowych.
Każde wydarzenie przeznaczone jest dla 80 osób (30–40 SUPPLIERS dużego kalibru, 30–40 wybranych BUYERS i SPONSORÓW). Wszyscy uczestnicy, którzy dołączą do tego wydarzenia, są traktowani równo, z pakietem all-inclusive, aby zminimalizować dodatkowe koszty i ustalenia. Buyersi są zapraszani po konsultacji z pozostałymi uczestnikami uczestniczącymi w każdym wydarzeniu.
Portfolio eventów:
- Connections Luxury
- Connections Meetings
- Connections Wellbeing
- Connections Adventure
- Connections Weddings
Website: www.weareconnections.com
- Vine
- Storify
- Brand24