Nie sposób ich nie zauważyć. W gorączce przedświątecznych zakupów w Londynie witryny sklepowe i ulice komunikują kampanie marek w Social Media. Kuszą nagrodami. Pięć najciekawszych konkursów bożonarodzeniowych w mediach społecznościowych.
Znajdź Elfa #TedsElfie
Szukaj elfów na dedykowanym profilu @TedsElfie na Instagramie. To konkurs marki Ted Baker, w którym do wygrania jest 150 nagród i wycieczka do Finlandii.
Podobają nam się hasła na witrynie sklepu na Regent Street: Pull your Elf together, Express your Elf, Don`t be Elfish, It`s good to be Elf conscious, Elf confidence, Santa`s exposed his Elf.
Hashtag na witrynie. Było ich o wiele więcej.
Rodzinna historia #BarbourFamily
Barbour świętuje 120 lat istnienia. W okresie Bożego Narodzenia zachęca do podzielenia się rodzinną historą. Można to zrobić na dedykowanej stronie lub używając hashtaga #BarbourFamily poprzez Facebook, Instagram lub Twitter.
Witryna sklepowa marki Barbour na Regent Street w Londynie.
Mikołajowe selfie #W12SleighSelfie
Wykorzystanie selfie w konkursach ciągle aktualne. Przynajmniej w światowej stolicy selfie. Przykład z centrum handlowego West 12 w Shepherd`s Bush.
Po prostu usiądź w saniach Świętego Mikołaja, zrób i opublikuj selfie na Twitterze z hashtagiem #W12SleighSelfie.
Lista życzeń #VansWishlist
Aby wygrać w konkursie marki Vans na Instagramie należy polubić profil @Vans_Europe oraz opublikować zdjęcie przedstawiajace w kreatywny sposób produkt Vansa, który chcielibyśmy otrzymać na prezent na Boże Narodzenie. Na razie ponad 5 tys. postów.
Oznaczając sklep, w którym zostało zrobione zdjęcie, mamy szansę na publikację na Facebooku. Dodatkowo jest szansa na prezentację zdjęcia w sklepach marki w Europie.
Ulica zakupów #Carnaby
Ulica Carnaby znana jest w Londynie z wielu sklepów. W Social Media można wygrać 1 000 funtów, jeśli wygramy w konkursie. Jest to możliwe jeśli opublikuje się bożonarodzeniowe przystrojenie ulicy Carnaby na Instagramie, Twitterze lub Facebooku, używając hastagów #Carnaby i #Christmas.
Ulica Carnaby na Instagramie.
Podoba nam się strona internetowa Carnaby, która wykorzystuje się streaming Social Media.
Jakie inne świąteczne kampanie w Social Media możecie polecić?