Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 13 marca 2013 w Gdańsku – zapowiedź

Brak komentarzy

Za zmianami trzeba nie tylko nadążać, ale i je wyprzedzać. Taka czujność rynkowa jest szczególnie potrzebna  w branży turystycznej. Zmieniający się styl życia, nowe technologie i sytuacja ekonomiczna to wyzwania dla polskiej turystyki. Jakie działania należy podejmować w celu dostosowania swojej firmy do zmieniających się trendów na rynku- tego się będzie można dowiedzieć podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2013 w Gdańsku.

Spotkanie odbywa się raz w roku,  a inicjatorem jest Gdańska Organizacja Turystyczna. Uczestniczą w nim przedstawiciele branży turystycznej z całej Polski. To czwarta edycja wydarzenia. W Konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2012 wzięło udział 160 uczestników.

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 2013 w Gdańsku. Interesujący program i prelegenci

Czas, by polska branża turystyczna dojrzała do zastępowania tradycyjnych form reklamy  – nowoczesnymi narzędzia komunikacji. Dlatego każda taka konferencja przygotowuje kadrę polskiej turystyki do zaistnienia w nurcie Turystyka 2.0.

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce odbędzie się 13 marca 2013 w Hotelu Radisson Blu w Gdańsku.

W czwartej edycji konferencji w roli prelegentów wezmą udział eksperci z zakresu marketingu, turystyki, CSR, questingu, blogów oraz promocji i komercjalizacji produktów turystycznych. Pierwsza część poświęcona będzie  tematyce przemysłu czasu wolnego, podczas, którego min. tacy eksperci jak: Natalia Hatalska, Łukasz Wilczyński, Adam Mikołajczyk, Szymon Sikorski czy Jacek Smith Kowalski przedstawią aktualne trendy w dziedzinie turystyki.

W drugiej części poświęconej tematyce kryzysu w branży turystycznej reprezentacji m.in.: Polskiej Organizacji Turystycznej, Ministerstwa Sportu i Turystyki przedstawią nowe sposoby ochrony branży przez kryzysem. Prelegentami będą między innymi Wojciech Kreft, Bartłomiej Walas.

Dodatkowo podczas konferencji zostaną nagrodzeni laureaci piątej edycji konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013. Tu poznamy zwycięzcę nagrody kapituły oraz nagrody internautów.

Gdańska Organizacja Turystyczna zachęca uczestników konferencji do używania dedykowanego hashtaga #nttGdansk w komunikacji w mediach społecznościowych (twitter, instagram). Wszystkie zdjęcia, opisy, posty zaznaczone tym wyróżnikiem  stworzą wspólną relację z wydarzenia.

Partnerem konferencji „Nowe Trendy w Turystyce” jest Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku. Patronat honorowy nad wydarzeniem sprawują: Prezydent Miasta Gdańska – Pan Paweł Adamowicz, Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Szczegóły na stronie www.trendywturystyce.pl

 

Program konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2013

 

08:55 — 09:25 Rejestracja uczestników konferencji

08:55 — 09:25 Powitalna kawa

09:25 — 09:30 Inauguracja konferencji

09:30 — 10:00 Zmiana myślenia. Design, CSR, użyteczność w budowaniu i promocji turystyki, Szymon Sikorski – Prezes Zarządu Publicon i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

10:00 — 10:30 Konkurowanie mitem (narracją) produktu – klucz do sukcesu strategii?, Jacek Smit Kowalski – Właściciel, lider i ekspert firmy „Smit & Smit Consulting”

10:30 – 11:00 Questing – pomysł na wyróżnik destynacji, Łukasz Wilczyński – Właściciel Agencji Planet PR

11:00 – 11:30 Wydarzenia sportowe, jako drivery wizerunku JST – prawdy i mity, dobre praktyki, Adam Mikołajczyk – Prezes Zarządu Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc

11:30 – 12:00 Wykorzystanie nowych mediów i technologii w promocji produktów turystycznych, Natalia Hatalska – blogerka, ekspert w alternatywnych formach komunikacji marketingowej

12:00 – 12:30 Bądź online albo giń, Wojciech Kreft – przedsiębiorca turystyczny, Prezes Centrum Promocji Kocham Bałtyk

12:30 — 13:00 Przerwa kawowa

13:00 – 13:30 Przedstawienie zwycięskich produktów turystycznych w Konkursie na Gdański Produkt Turystyczny 2013

13:30 – 14:00 Trendy w popycie, podaży turystycznej a komercjalizacja produktów, Bartłomiej Walas – Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej
14:00 – 14:30 Turystyka w nowej perspektywie finansowej UE, Olga Piekarzewska – Główny Specjalista w Departamencie Turystyki, Ministerstwa Sportu i Turystyki
14:30 – 15:00 Usługi dodatkowe: sposób na większy dochód, Joanna Kontkiewicz – Studzińska – Marketing Communication Executive, Amadeus

 

 

Tagi: Gdańsk, Instagram, konferencja, Media społecznościowe, Pomorskie, produkt turystyczny, trendy w turystyce,

Na blogu przeczytasz również o

Hotel Hanza Gdańsk

Pierwszy gdański hotel i restauracja z promocją (Special) na Foursquare

Geeki coś dla Was (nas). Hotel Hanza to pierwszy hotel i restauracja w Gdańsku z promocją (special) dla użytkowników Foursquare. Pięciogwiazdkowy hotel nad Motławą, niedaleko gdańskiego Żurawia. 60 pokoi hotelowych. Wyśmienita kuchnia w restauracji Kokieteria, Strefa Saun i Kardio, Masaże i…
Muzeum Bursztynu w Gdańsku

Nieznana atrakcja Gdańska

Przyleciałem do Gdańska na kilka dni. Specjalnie nie planowałem zwiedzania, bo miałem załatwienia dużo spraw zawodowo – prywatnych. Jednak przechodząc obok Bałtyckiego Kampusu Uniwersytetu Gdańskiego w Oliwie i nowego budynku Wydziału Biologii poszedłem ponownie do nowej i mało znanej atrakcji turystycznej Gdańska.…
Najlepsze na świecie filmy Harlem Shake na Youtube

Viralowe szaleństwo Harlem Shake

Harlem Shake to około 30 sekundowy film z muzyką z pogranicza electro, dubstep i drum’n’bass, electro. Początek jest spokojny, dowolna scenografia i ktoś tańczący w rytm muzyki. Potem jest cięcie i tańczą wszyscy. Obowiązuje zasada: im dziwniejsze stroje, tym lepiej.…
Slogany i logo miast oraz województw w Polsce
Wisła zimą w Tczewie