Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 13 marca 2013 w Gdańsku – zapowiedź

Brak komentarzy

Za zmianami trzeba nie tylko nadążać, ale i je wyprzedzać. Taka czujność rynkowa jest szczególnie potrzebna  w branży turystycznej. Zmieniający się styl życia, nowe technologie i sytuacja ekonomiczna to wyzwania dla polskiej turystyki. Jakie działania należy podejmować w celu dostosowania swojej firmy do zmieniających się trendów na rynku- tego się będzie można dowiedzieć podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2013 w Gdańsku.

Spotkanie odbywa się raz w roku,  a inicjatorem jest Gdańska Organizacja Turystyczna. Uczestniczą w nim przedstawiciele branży turystycznej z całej Polski. To czwarta edycja wydarzenia. W Konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2012 wzięło udział 160 uczestników.

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 2013 w Gdańsku. Interesujący program i prelegenci

Czas, by polska branża turystyczna dojrzała do zastępowania tradycyjnych form reklamy  – nowoczesnymi narzędzia komunikacji. Dlatego każda taka konferencja przygotowuje kadrę polskiej turystyki do zaistnienia w nurcie Turystyka 2.0.

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce odbędzie się 13 marca 2013 w Hotelu Radisson Blu w Gdańsku.

W czwartej edycji konferencji w roli prelegentów wezmą udział eksperci z zakresu marketingu, turystyki, CSR, questingu, blogów oraz promocji i komercjalizacji produktów turystycznych. Pierwsza część poświęcona będzie  tematyce przemysłu czasu wolnego, podczas, którego min. tacy eksperci jak: Natalia Hatalska, Łukasz Wilczyński, Adam Mikołajczyk, Szymon Sikorski czy Jacek Smith Kowalski przedstawią aktualne trendy w dziedzinie turystyki.

W drugiej części poświęconej tematyce kryzysu w branży turystycznej reprezentacji m.in.: Polskiej Organizacji Turystycznej, Ministerstwa Sportu i Turystyki przedstawią nowe sposoby ochrony branży przez kryzysem. Prelegentami będą między innymi Wojciech Kreft, Bartłomiej Walas.

Dodatkowo podczas konferencji zostaną nagrodzeni laureaci piątej edycji konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013. Tu poznamy zwycięzcę nagrody kapituły oraz nagrody internautów.

Gdańska Organizacja Turystyczna zachęca uczestników konferencji do używania dedykowanego hashtaga #nttGdansk w komunikacji w mediach społecznościowych (twitter, instagram). Wszystkie zdjęcia, opisy, posty zaznaczone tym wyróżnikiem  stworzą wspólną relację z wydarzenia.

Partnerem konferencji „Nowe Trendy w Turystyce” jest Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku. Patronat honorowy nad wydarzeniem sprawują: Prezydent Miasta Gdańska – Pan Paweł Adamowicz, Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Szczegóły na stronie www.trendywturystyce.pl

 

Program konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2013

 

08:55 — 09:25 Rejestracja uczestników konferencji

08:55 — 09:25 Powitalna kawa

09:25 — 09:30 Inauguracja konferencji

09:30 — 10:00 Zmiana myślenia. Design, CSR, użyteczność w budowaniu i promocji turystyki, Szymon Sikorski – Prezes Zarządu Publicon i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

10:00 — 10:30 Konkurowanie mitem (narracją) produktu – klucz do sukcesu strategii?, Jacek Smit Kowalski – Właściciel, lider i ekspert firmy „Smit & Smit Consulting”

10:30 – 11:00 Questing – pomysł na wyróżnik destynacji, Łukasz Wilczyński – Właściciel Agencji Planet PR

11:00 – 11:30 Wydarzenia sportowe, jako drivery wizerunku JST – prawdy i mity, dobre praktyki, Adam Mikołajczyk – Prezes Zarządu Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc

11:30 – 12:00 Wykorzystanie nowych mediów i technologii w promocji produktów turystycznych, Natalia Hatalska – blogerka, ekspert w alternatywnych formach komunikacji marketingowej

12:00 – 12:30 Bądź online albo giń, Wojciech Kreft – przedsiębiorca turystyczny, Prezes Centrum Promocji Kocham Bałtyk

12:30 — 13:00 Przerwa kawowa

13:00 – 13:30 Przedstawienie zwycięskich produktów turystycznych w Konkursie na Gdański Produkt Turystyczny 2013

13:30 – 14:00 Trendy w popycie, podaży turystycznej a komercjalizacja produktów, Bartłomiej Walas – Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej
14:00 – 14:30 Turystyka w nowej perspektywie finansowej UE, Olga Piekarzewska – Główny Specjalista w Departamencie Turystyki, Ministerstwa Sportu i Turystyki
14:30 – 15:00 Usługi dodatkowe: sposób na większy dochód, Joanna Kontkiewicz – Studzińska – Marketing Communication Executive, Amadeus

 

 

Tagi: Gdańsk, Instagram, konferencja, Media społecznościowe, Pomorskie, produkt turystyczny, trendy w turystyce,
Jarosław Marciuk LinkedIn

Na blogu przeczytasz również o

Jak założyć Grupę Instagramers

Instagram to nie tylko słitfocie, stópki, celebryci i konta follow4follow. To także miejsce dla profesjonalistów i pasjonatów fotografii mobilnej. Instagram to przede wszystkim społeczności, które w Polsce dynamicznie się rozwijają. Nie tylko chcemy się dzielić naszymi zdjęciami, ale chcemy się…

Spotkania IgersGdansk 2014

Dla mnie to był wspaniały rok na Instagramie, IgersGdansk rozwijał się bardzo prężnie,  a w kwietniu po pierwszym Instameecie 2014 rozkwitł. Oto podsumowanie grupy Instagramers Gdańsk Sopot Gdynia za rok 2014: ponad 3000 zdjęć, 16 oficjalnych spotkań cztery spontaniczne W sumie 11 oficjalnych spotkań odbyło…

TOP 10 zdjęć na Instagramie w maju

Nasze najlepsze dziesieć zdjęć, które opublikowaliśmy na naszych profilach na Instagrami. To także pierwsze fotki z Londynu. Zobaczcie. Pierwsze zdjęcie. Tottenham w drodze na pierwsze zakupy do IKEA. London, close to IKEA Glover Dr #igerslondon #london #uk #architecture #gas #road…
Slogany i logo miast oraz województw w Polsce
Wisła zimą w Tczewie