fbpx

Jak założyć profil prywatny i stronę firmową na Facebooku

Brak komentarzy

Zanim stworzysz Fanpage powinienieś założyć profil prywatny na Facebooku. Po prostu wpisz www.facebook.com i wypełnij pola. Jak pisze Facebook To jest (i zawsze będzie) darmowe! Zobaczymy …

jak-zalozyc-konto-prywantne-profil-na-facebooku-konfiguracja

Po kliknięciu rejestracja Facebook będzie chciał sprawdzić poprzez twoje skrzynki pocztowe, którzy z twoich znajomych korzysta już z tego serwisu.Możesz pominąć ten krok.

W kroku drugim możesz wpisać szkołę średnią, miejsce zamieszkania i miasto rodzinne. Facebook znów znajdzie twoich znajomych. Możesz nie podawać ty danych, tak na przykład zrobiła Alicja. Na tym etapie możesz już określić, które z tych informacji będą publiczne, widoczne przez znajomych, rodzinę czy tylko ciebie. Bądź ostrożny w udostępnianiu informacji o sobie na Facebooku. Wejdź w ustawienia i skorzystaj z narzędzi prywatności edytując aktualne opcje.

Jak ustawić na Facebooku prywatność

Trzeci krok to dodanie zdjęcia profilowego. Kliknij kontynuuj i masz już konto na Facebooku.

Facebook strona firmowa

Jak założyć stronę firmy na FB? Na Facebooku stronę firmową, organizacji najlepiej założyć, gdy jesteś zalogowany jako osoba prywatna na stronie www.facebook.com/pages/create. Możesz wybrać spośród:

  • Lokalna firma lub miejsce,
  • Firma, organizacja lub instytucja
  • Marka lub produkt
  • Artysta, zespół lub osoba publiczna
  • Rozrywka
  • Strona dobroczynnej organizacji non-profit lub społeczności

Jak założyć fanpage stronę na Facebooku

Wybierz odpowiednie kategorie i podkategorie oraz postępuj zgodnie ze wskazówkami. W przypadku lokalnej firmy (hotel, restauracja, fryzjer, itp) koniecznie wpisz właściwy adres, bo Facebook doda twoją firmę do mapy i facebookowicze będą mogli się check-inować. Skonfiguruj stronę poprzez dodanie opisu, linku do strony internetowej, zdjęcia profilowego i cover photo.

Sukcesywnie wypełnij wszystkie pola w zakładce Informacje o stronie, określ ustawienia strony i uprawniania administracyjne (określ kto oprócz ciebie będzie administratorem strony na Facebooku i jakie będzie mieć uprawnienia). Administratorów może być więcej niż jeden, co ułatwia życie w prowadzeniu fanpejdża. Można tez nadać im różną władzę:) Administratorzy i poziomy uprawnień:

  • Menedżer–  może zarządzać rolami administracyjnymi, wysyłać wiadomości i tworzyć posty jako strona, sprawdzać, który administrator utworzył post lub komentarz, tworzyć reklamy i wyświetlać statystyki.
  • Twórca treści – może edytować stronę, wysyłać wiadomości i tworzyć posty jako strona, sprawdzać, który administrator utworzył post lub komentarz, tworzyć reklamy i wyświetlać statystyki
  • Moderator -może odpowiadać na komentarze na stronie i usuwać je, wysyłać wiadomości jako strona, sprawdzać, który administrator utworzył post lub komentarz, tworzyć reklamy i wyświetlać statystyki.
  • Reklamodawca -może sprawdzać, który administrator utworzył post lub komentarz, tworzyć reklamy i wyświetlać statystyki
  • Analityk statystyk-może sprawdzać, który administrator utworzył post lub komentarz oraz wyświetlać statystyki.

Dodatkowe informacje o Facebooku i Facebook Places.

[box type=”info” align=”alignleft” width=”400″ ]Zastanów się nad dwoma kwestiami. Po pierwsze nazwa strony powinna być przemyślana. Jeśli będziesz miał ponad 200 fanów jej zmiana nie będzie możliwa, a przynajmniej może to być bardzo utrudnione.

Po drugie adres strony na Facebooku możesz wybrać tylko raz. Adres będzie wyglądać tak www.facebook.com/twojanazwa. Jeśli zależy Ci, aby nikt nie zarejestrował strony o identycznej nazwie czy domenie wpisz je w ustawieniach jak najszybciej. Adres internetowy fanpejdża będziesz mógł zarejestrować, gdy strona będzie mieć przynajmniej 26 fanów.[/box]

Jednym z częstych błędów, jest założenia konta prywatnego dla marki, firmy, instytucji czy organizacji i zapraszanie do niego znajomych. Jak odróżnić jakie masz konto, profil prywatny ma znajomych, a strona firmowa- fanów czyli osoby, które lubią to. Niepoprawnie założone konto Facebook może zlikwidować bez ostrzeżeń.

Dołącz do nas – Strona Duolook na Facebooku.

Tagi: , ,

Na blogu przeczytasz również o

Phil Gonzalez założyciel ruchu instagramers

Kim są Instagramersi?

Instagram wciąż podbija świat, obecnie ma około 90 milionów użytkowników. Lubią go coraz bardziej również Polacy, chociaż nie wszyscy rozumieją fenomen jego popularności. Krótko mówiąc, Instagram to mobilna aplikacja zawierająca filtry i funkcje, które pozwalają zmienić charakter zdjęcia. Co ważne,…

Social Media na #WTM2014 w Londynie

Ostatni dzień na targach WTM w Londynie i ostatnie chwile na uchwycenie przykładów wykorzystania Social Media podczas imprezy targowej. Współcześnie targi to nie tylko spotkania twarzą w twarz, ale także komunikacja w mediach społecznościowych. Wystawcy starają się przyciągnąć uwagę uczestników, klientów,…
Co oznaczają w Twitterze znaczniki @ i # ?

Mikroblogowanie z Twitterem. Czy już tweetujesz?

Twitter jest serwisem społecznościowym, która umożliwia mikroblogowanie. Dzięki Twitterowi możesz szybko dowiedzieć się co się teraz dzieje u ludzi, na których ci zależy i czym zajmują się firmy, którymi się interesujesz Dodatkowo otrzymujesz informacje o nowych wydarzeniach, pomysłach, opiniach na…
Jak założyć konto na LinkedIn
Zapachy, kolory i Wikingowie
Menu