Jak założyć profil prywatny i stronę firmową na Facebooku

Brak komentarzy

Zanim stworzysz Fanpage powinienieś założyć profil prywatny na Facebooku. Po prostu wpisz www.facebook.com i wypełnij pola. Jak pisze Facebook To jest (i zawsze będzie) darmowe! Zobaczymy …

jak-zalozyc-konto-prywantne-profil-na-facebooku-konfiguracja

Po kliknięciu rejestracja Facebook będzie chciał sprawdzić poprzez twoje skrzynki pocztowe, którzy z twoich znajomych korzysta już z tego serwisu.Możesz pominąć ten krok.

W kroku drugim możesz wpisać szkołę średnią, miejsce zamieszkania i miasto rodzinne. Facebook znów znajdzie twoich znajomych. Możesz nie podawać ty danych, tak na przykład zrobiła Alicja. Na tym etapie możesz już określić, które z tych informacji będą publiczne, widoczne przez znajomych, rodzinę czy tylko ciebie. Bądź ostrożny w udostępnianiu informacji o sobie na Facebooku. Wejdź w ustawienia i skorzystaj z narzędzi prywatności edytując aktualne opcje.

Jak ustawić na Facebooku prywatność

Trzeci krok to dodanie zdjęcia profilowego. Kliknij kontynuuj i masz już konto na Facebooku.

Facebook strona firmowa

Jak założyć stronę firmy na FB? Na Facebooku stronę firmową, organizacji najlepiej założyć, gdy jesteś zalogowany jako osoba prywatna na stronie www.facebook.com/pages/create. Możesz wybrać spośród:

  • Lokalna firma lub miejsce,
  • Firma, organizacja lub instytucja
  • Marka lub produkt
  • Artysta, zespół lub osoba publiczna
  • Rozrywka
  • Strona dobroczynnej organizacji non-profit lub społeczności

Jak założyć fanpage stronę na Facebooku

Wybierz odpowiednie kategorie i podkategorie oraz postępuj zgodnie ze wskazówkami. W przypadku lokalnej firmy (hotel, restauracja, fryzjer, itp) koniecznie wpisz właściwy adres, bo Facebook doda twoją firmę do mapy i facebookowicze będą mogli się check-inować. Skonfiguruj stronę poprzez dodanie opisu, linku do strony internetowej, zdjęcia profilowego i cover photo.

Sukcesywnie wypełnij wszystkie pola w zakładce Informacje o stronie, określ ustawienia strony i uprawniania administracyjne (określ kto oprócz ciebie będzie administratorem strony na Facebooku i jakie będzie mieć uprawnienia). Administratorów może być więcej niż jeden, co ułatwia życie w prowadzeniu fanpejdża. Można tez nadać im różną władzę:) Administratorzy i poziomy uprawnień:

  • Menedżer–  może zarządzać rolami administracyjnymi, wysyłać wiadomości i tworzyć posty jako strona, sprawdzać, który administrator utworzył post lub komentarz, tworzyć reklamy i wyświetlać statystyki.
  • Twórca treści – może edytować stronę, wysyłać wiadomości i tworzyć posty jako strona, sprawdzać, który administrator utworzył post lub komentarz, tworzyć reklamy i wyświetlać statystyki
  • Moderator -może odpowiadać na komentarze na stronie i usuwać je, wysyłać wiadomości jako strona, sprawdzać, który administrator utworzył post lub komentarz, tworzyć reklamy i wyświetlać statystyki.
  • Reklamodawca -może sprawdzać, który administrator utworzył post lub komentarz, tworzyć reklamy i wyświetlać statystyki
  • Analityk statystyk-może sprawdzać, który administrator utworzył post lub komentarz oraz wyświetlać statystyki.

Dodatkowe informacje o Facebooku i Facebook Places.

[box type=”info” align=”alignleft” width=”400″ ]Zastanów się nad dwoma kwestiami. Po pierwsze nazwa strony powinna być przemyślana. Jeśli będziesz miał ponad 200 fanów jej zmiana nie będzie możliwa, a przynajmniej może to być bardzo utrudnione.

Po drugie adres strony na Facebooku możesz wybrać tylko raz. Adres będzie wyglądać tak www.facebook.com/twojanazwa. Jeśli zależy Ci, aby nikt nie zarejestrował strony o identycznej nazwie czy domenie wpisz je w ustawieniach jak najszybciej. Adres internetowy fanpejdża będziesz mógł zarejestrować, gdy strona będzie mieć przynajmniej 26 fanów.[/box]

Jednym z częstych błędów, jest założenia konta prywatnego dla marki, firmy, instytucji czy organizacji i zapraszanie do niego znajomych. Jak odróżnić jakie masz konto, profil prywatny ma znajomych, a strona firmowa- fanów czyli osoby, które lubią to. Niepoprawnie założone konto Facebook może zlikwidować bez ostrzeżeń.

Dołącz do nas – Strona Duolook na Facebooku.

Tagi: , , Media społecznościowe
Jarosław Marciuk LinkedIn

Na blogu przeczytasz również o

Foodspotting najlepsza aplikacja opinie oceny jedzenia

Foodspotting najlepszy kulinarny przewodnik na smartfonie

Foodspotting to mobilna aplikacja do dzielenia się ze znajomymi wrażeniami kulinarnymi. Wstawia się zdjęcia potrawy i jej nazwę, podaje się nazwę lokalu w jakim jest serwowana oraz wystawia się komentarz i ocenę. Jak działa aplikacja Dzięki Foodspotting można odnaleźć w…

Social Media na #WTM2014 w Londynie

Ostatni dzień na targach WTM w Londynie i ostatnie chwile na uchwycenie przykładów wykorzystania Social Media podczas imprezy targowej. Współcześnie targi to nie tylko spotkania twarzą w twarz, ale także komunikacja w mediach społecznościowych. Wystawcy starają się przyciągnąć uwagę uczestników, klientów,…
Jak założyć konto na Instagramie

Instagram co to jest i jak działa popularna aplikacja

Instagram – czyli serwis społecznościowy, w którym dzielimy się zdjęciami zrobionymi telefonem IG albo się kocha, albo nienawidzi Są też tacy, którzy o Instagramie jeszcze nie słyszeli. Zasada tej fotogaficznej aplikacji jest prosta: robię zdjęcie smartfonem, wybieram efekty i filtry, dodaję…
Jak założyć konto na LinkedIn
Wycieczka do Ronneby i Wikingowie w Blekinge