Jak założyć konto na LinkedIn

Brak komentarzy

LinkedIn to najważniejszy serwis społecznoscowy dla profesjonalistów. Możesz tu zarówno stworzyć profil prywatny jak i stronę firmową. Podpowiadamy jak najlepiej stworzyć obydwa profile na LinkedIn.

LinkedIn profil prywatny

Prywatne konto na LinkedIn założysz na stronie głównej serwisu www.linkedin.com lub możesz oszczędzić czas i zrobić to używając facebookowego profilu rejestrując się na stronie  www.linkedin.com/reg/join.

jak-zalozyc-profil-prywanty-na-linkedin-konto-rejestracja

Wpisz imię, nazwisko, e-mail, hasło i kliknij Join now. W pierwszym etapie rejestracji podaj kraj, kod pocztowy, aktualne zajęcie (zatrudniony, student, szukający pracy). W zależności od wybranego zajęcia przygotuj takie dane jak: twoje obecne stanowisko, nazwa obecnej firmy, ostatnie stanowisko, ostatnia firma, czas zatrudnienia, uczelnia i okres nauki. Jeśli LinkedIn znajdzie twoją firmę lub uczelnię dodaj ją. W przypadku jej braku w bazie, będziesz dodatkowo musiał podać branżę, jaką twoja firma reprezentuje. Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól naciśnij – Przygotuj mój profil.

W drugim etapie podaj e-mail, LinkedIn znajdzie wśród kontaktów osoby posiadające profil zawodowy w serwisie. Możesz pominąć ten krok, ale jak twierdzi LinkedIn „Pomijając ten krok, tracisz okazję łatwego wyszukania w sieci Linkedin osób, które już znasz.” Trudno się z nim nie zgodzić, w końcu zakładasz konto, żeby nawiązywać kontakty.

W kroku trzecim LinkedIn może zaproponować zaufane osoby do obserwowania. Następnie możesz poinformować świat przez Facebooka i Twittera, że dołączyłeś do społeczności profesjonalistów.

linkedin-roznice-miedzy-profilem-podstawowyn-a-kontem-premium

W piątym etapie możesz zdecydować czy wystarczy Ci profil podstawowy czy potrzebny Ci  jest płatny profil premium. W profilu premium możesz między innymi bez ograniczeń zobaczyć, kto wyświetlał twój profil oraz wysyłać wiadomości do osób, z którymi nie masz bezpośredniego kontaktu.

Konto zarejestrowane i możesz przystąpić do tworzenia kompletnego opisu profilu zawodowego. Zajmie Ci to dużo czasu. Warto, abyś ustawił dedykowany adres tak aby, link do twojego profilu wyglądał następująco www.linkedin.com/imienazwisko.

Dołącz do nas – www.linkedin.com/in/jaroslawmarciuk

LinkedIn strona firmowa

Jak założyć profil firmy na LinkedIn? Aby stworzyć stronę firmy na Linkedin, po pierwsze musisz posiadać profil prywatny. Po drugie musisz być pracownikiem lub osobą upoważnioną do stworzenia strony. Po trzecie podczas rejestracji musisz podać e-mail, który w adresie ma domenę z nazwą firmy. Jeśli spełniasz te warunki wejdź na stronę www.linkedin.com/company.

jak-zalozyc-strone-firmy-na-linkedin-company-page-firmowa-rejestracja-konfiguracja

W kolejnych krokach dodaj opis firmy, logo firmy, podaj liczbę pracowników, wstaw link do strony internetowej. Podobnie jak w profilu prywatnym również jako strona firmowa możesz publikować posty.

Tagi: , ,

Na blogu przeczytasz również o

kiedy powstał faceebook

Facebook Lubię to! Historia i kilka faktów

Facebook to obecnie najbardziej popularny i największy na świecie serwis społecznościowy pozwalający jego użytkownikom na utrzymywanie kontaktów ze znajomymi, dzielnie się informacjami i zdjęciami, tworzenie grup. Konto na Facebooku mogą założyć osoby prywatne jak i firmy. Można nie lubić Facebooka…
Hotel Hanza Gdańsk

Pierwszy gdański hotel i restauracja z promocją (Special) na Foursquare

Geeki coś dla Was (nas). Hotel Hanza to pierwszy hotel i restauracja w Gdańsku z promocją (special) dla użytkowników Foursquare. Pięciogwiazdkowy hotel nad Motławą, niedaleko gdańskiego Żurawia. 60 pokoi hotelowych. Wyśmienita kuchnia w restauracji Kokieteria, Strefa Saun i Kardio, Masaże i…
nowe trendy w branży turystycznej podczas konferencji w Gdańsku

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 13 marca 2013 w Gdańsku – zapowiedź

Za zmianami trzeba nie tylko nadążać, ale i je wyprzedzać. Taka czujność rynkowa jest szczególnie potrzebna  w branży turystycznej. Zmieniający się styl życia, nowe technologie i sytuacja ekonomiczna to wyzwania dla polskiej turystyki. Jakie działania należy podejmować w celu dostosowania swojej firmy…
#MuseumWeek – selfies w muzeach i nie tylko…
Jak założyć profil prywatny i stronę firmową na Facebooku