Czas Euro 2012 to także możliwość promocji destynacji turystycznej. Hiszpanie grający w grupie C swoje mecze rozgrywają w Gdańsku. Kibice La Roja tworzą wspaniałą atmosferę, która ze stadionu przenosi się na trójmiejskie ulice. Podczas Euro 2012 Gdańsk gości wielu turystów z Hiszpanii.
Polacy, którzy chcą poznać gorący kraj Półwyspu Iberyjskiego mogą przy okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej odwiedzić specjalne hiszpańskie stoisko. W namiocie na Targu Węglowym w Gdańsku można uzyskać informacje i materiały dotyczące hiszpańskich regionów, hiszpańskiej kuchni i atrakcji turystycznych. A w dni meczowe hiszpańskiej reprezentacji malowane są twarze.
W śródziemnomorskie klimaty przenoszą nas oliwkowe inspiracje. Hiszpania- największy na świecie producent oliwek i oliwy z oliwek, pochwalić się może ponad 260 odmianami oliwek. W namiocie Hiszpanii rozdawane są przewodniki po oliwie z oliwek wydane w języku polskim. Oprócz przepisów na pyszne dania, znajdziecie tam informacje o tym jak oliwa trafia na nasze stoły, jaki rodzaj najlepiej wybrać i dlaczego jest szczególnie zalecana kobietom w ciąży.
Wiemy też, że zgłasza się wielu Hiszpanów, którzy szukają informacji o Gdańsku. Materiały dla zagranicznych kibiców dostępne są 200 metrów dalej, w Pomorskim Centrum Informacji Turystycznej w Bramie Wyżynnej.
Podczas wizyty w punkcie na Targu Węglowym w Gdańsku można również zostać fanem oficjalnej strony turystycznej Hiszpanii spain.info na Facebooku (SpainwPolsce). Stoisko obrandowane jest identyfikacją wizualną obecnej kampanii promocyjnej Chcę Hiszpanii.
Hiszpańscy kibice La Roja podczas meczów Eurocopa 2012 dumnie reprezentują Hiszpanię i wprawiają w zachwyt mieszkańców Gdańska i turystów. Zobacz jak Hiszpania promuje się w Gdańsku i zobacz najlepszych ambasadorów swojego kraju w akcji.
Zobaczcie nasze podróże do Hiszpanii, nas nie trzeba przekonywać.