Hiszpania promuje się w Gdańsku podczas Euro2012

Brak komentarzy

Czas Euro 2012 to także możliwość promocji destynacji turystycznej. Hiszpanie grający w grupie C swoje mecze rozgrywają w Gdańsku. Kibice La Roja tworzą wspaniałą atmosferę, która ze stadionu przenosi się na trójmiejskie ulice. Podczas Euro 2012 Gdańsk gości wielu turystów z Hiszpanii.

Polacy, którzy chcą poznać gorący kraj Półwyspu Iberyjskiego mogą przy okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej odwiedzić specjalne hiszpańskie stoisko. W namiocie na Targu Węglowym w Gdańsku można uzyskać informacje i materiały dotyczące hiszpańskich regionów, hiszpańskiej kuchni i atrakcji turystycznych. A w dni meczowe hiszpańskiej reprezentacji malowane są twarze.

Hiszpania promocja kraju w Gdańsku podczas Euro2012
hasło promocyjne Chcę Hiszpanii (I need Spain)

W śródziemnomorskie klimaty przenoszą nas oliwkowe inspiracje. Hiszpania- największy na świecie producent oliwek i oliwy z oliwek, pochwalić się może ponad 260 odmianami oliwek. W namiocie Hiszpanii rozdawane są przewodniki po oliwie z oliwek wydane w języku polskim. Oprócz przepisów na pyszne dania, znajdziecie tam informacje o tym jak oliwa trafia na nasze stoły, jaki rodzaj najlepiej wybrać i dlaczego jest szczególnie zalecana kobietom w ciąży.

Wiemy też, że zgłasza się wielu Hiszpanów, którzy szukają informacji o Gdańsku. Materiały dla zagranicznych kibiców dostępne są 200 metrów dalej, w Pomorskim Centrum Informacji Turystycznej w Bramie Wyżynnej.

Podczas wizyty w punkcie na Targu Węglowym w Gdańsku  można również zostać fanem oficjalnej strony turystycznej Hiszpanii spain.info na Facebooku (SpainwPolsce). Stoisko obrandowane jest identyfikacją wizualną obecnej kampanii promocyjnej Chcę Hiszpanii.

Hiszpania w Social Media
Hiszpania w Social Media. Zostań fanem Hiszpanii na Facebooku Spain.info

 

Hiszpańscy kibice La Roja podczas meczów Eurocopa 2012 dumnie reprezentują Hiszpanię i wprawiają w zachwyt mieszkańców Gdańska i turystów. Zobacz jak Hiszpania promuje się w Gdańsku i zobacz najlepszych ambasadorów swojego kraju w akcji.

Zobaczcie nasze podróże do Hiszpanii, nas nie trzeba przekonywać.

Tagi: Andaluzja, Euro 2012, , Hiszpania, kuchnia hiszpańska, Media społecznościowe, Pomorskie
Jarosław Marciuk LinkedIn

Na blogu przeczytasz również o

Gdańsk zwiedzanie smartfon qr kod gdansk4umobile w Gdańsku

Zwiedzanie Gdańska ze smartfonem i QR kodami

Już 10 tys. razy turyści i mieszkańcy Gdańska skorzystali z aplikacji gdansk4u MOBILE. Aplikacja działa 3 miesiące i w tym czasie zdobyła I miejsce w Polsce wśród miejskich aplikacji mobilnych (ex equo ze Szczecinem). W raporcie przygotowanym przez firmę OX Media Gdańsk wyprzedził m.in: Wrocław, Warszawę, Bydgoszcz, Łódź i Kraków.

Najlepsze na świecie filmy Harlem Shake na Youtube

Viralowe szaleństwo Harlem Shake

Harlem Shake to około 30 sekundowy film z muzyką z pogranicza electro, dubstep i drum’n’bass, electro. Początek jest spokojny, dowolna scenografia i ktoś tańczący w rytm muzyki. Potem jest cięcie i tańczą wszyscy. Obowiązuje zasada: im dziwniejsze stroje, tym lepiej.…
zwiedzanie stadionu we Wrocławiu

Zwiedzanie stadionu we Wrocławiu – Tarczyński Arena

Od 10 lipca 2012 roku można zwiedzać Stadion Miejski we Wrocławiu. Obecnie wrocławski stadion piłkarski nazywa  się Tarczyński Arena. Podczas ponad godzinnej wycieczki z przewodnikiem na stadionie można wejść na murawę oraz zobaczyć między innymi trybuny, loże VIP, strefę biznesową, szatnie…
Mecz Polska – Rosja Euro 2012 w Strefie Kibica w Gdańsku
Mistrzowskie Syrenki z Warszawy