fbpx

Tamiza jakiej nie znacie

Brak komentarzy

Z daleka od centrum Londynu pokażemy Wam Tamizę jakiej nie znacie. Wybraliśmy się na spacer wzdłuż Tamizy od Brentford do Chiswick. Odkryliśmy tu między innymi najbardziej urocze domki nad Tamizą w całym Londynie. Obydwoje zakochaliśmy siś w tym miejscu. Zacznijmy jednak od początku.

Nasz spacer zaczęliśmy w Brentford, gdzie przy ujściu rzeki Brent do Tamizy znajdują się dwie wyspy. Jedna to Johnsons Island, gdzie znajdziecie kolonię artystów. Na drugiej znajduje się mały warsztat szkutniczy.

tamiza-londyn-zachodni-brentford-chiswick-atrakcje--i01

W miejscu gdzie Tamiza łączy się z rzeką Brent krótki odpoczynek przy marinie (The Marina by Soaphouse Lane) oraz pomniku. Po drugiej stronie rzeki widać Kew Gardens.

tamiza-londyn-zachodni-brentford-chiswick-atrakcje--i02

Po tej stronie Tamizy napotykamy na kolejny warsztat szkutniczy. Tym razem na wyspie Lots Ait.

tamiza-londyn-zachodni-brentford-chiswick-atrakcje--i03

tamiza-londyn-zachodni-brentford-chiswick-atrakcje--i20

tamiza-londyn-zachodni-brentford-chiswick-atrakcje--i19

tamiza-londyn-zachodni-brentford-chiswick-atrakcje--i17

Mamy wrażenie, że wyjechaliśmy z Londynu i trafiliśmy do jakiegoś angielskiego miasteczka. To jest właśnie urok zachodniego Londynu.

Tagi: , , , , , ,

Na blogu przeczytasz również o

Polacy na emigracji blogi

Nasz 2014 na zdjęciach – podsumowanie roku

Wszyscy piszą podsumowania roku 2014 i plany na 2015. Nie mieliśmy zbyt dużo czasu na napisanie podsumowania, ale jak zobaczyliśmy Mój 2014 na zdjęciach bardzo nam taka forma się spododała. Zainspirowani blogiem Aliny DesignYourLife  przedstawiamy Wam Nasz 2014 na zdjęciach. Był…
Design Museum w Londynie zwiedzanie

Design Museum w Londynie

Niecierpliwie czekaliśmy na odwiedziny jednej  z najnowszych atrakcji Londynu. Muzeum Designu w Londynie położone jest w dzielnicy Kensington, tuż przy Holland Park. Jeśli planujecie zakupy na Kensington High Street koniecznie odwiedźcie pobliskie The Design Museum. Wizyta w muzeum to nie…
Jak dojechać do Cambridge z Londynu lotnisko

Jak dojechać do Cambridge z Londynu i londyńskich lotnisk

Do Cambridge można dojechać samochodem, autokarem lub pociągiem.  Każda z tych opcji może być wygodnym i szybkim rozwiązaniem, w zależności od tego, skąd będziecie podróżować. Poniżej opisaliśmy jak dojechać do Cambridge z Londynu oraz lotnisk Heathrow, Luton, Stansted i Gatwick.…