Podróże po Polsce

Polska jest pięknym krajem, idealnym na małe i duże podróże. Mieliśmy to szczęście przez wiele lat łączyć pracę zawodową z podróżowaniem po całej Polsce. Dzięki prowadzonym szkoleniom z marketingu, turystyki i obsługi klienta byliśmy w każdym województwie Polski. Dzięki innemu projektowi opisywaliśmy oraz robiliśmy zdjęcia kilkuset atrakcji turystycznych w ośmiu województwach. To wtedy zakochaliśmy się we wschodniej Polsce, ale każdy zakątek Polski niesie dla nas wiele emocji i wspomnień. Zapraszamy na podróż Polsce z nami i odkrywanie nieznanych miejsc.

warszawa-iluminacje-swiateczne-2019- na rozdrozu

Świąteczna Iluminacja w Warszawie

Dziś oficjalnie wystartowała Świąteczna Iluminacja w Warszawie. Tysiące światełek rozbłysły na Nowym Świecie i Krakowskim Przedmieściu. Włączono również wiele instalacji świetlnych w wielu innych miejscach Warszawy. Łącznie warszawską iluminację świąteczną tworzy ponad 1300 elementów z ponad 4 milionami światełek. Teraz…
najciekawsze-atrakcje-airbnb-w-polsce-experience-najlepsze

Najciekawsze Atrakcje Airbnb w Polsce

Jakie Airbnb Atrakcje można znaleźć w Polsce? Jeśli nie wiecie jeszcze czym one są, przeczytajcie nasz wpis Co to są Atrakcje Airbnb. Niestety tego typu atakcji, które oferuje serwis Airbnb, jest ciągle niewiele w Polsce. W tak turystycznych miastach jak…
Wschowa miasteczko idealne lubuskie

Wschowa miasteczko idealne

Gdzieś na skraju Wielkopolski, a obecnie w województwie lubuskim położona jest Wschowa. Między Poznaniem a Wrocławiem, a dokładniej mniej więcej w połowie drogi z Leszna do Głogowa. Wschowa ciągle czeka na odkrycie przez turystów. Nie mam wątpliwości, że gdyby tu…

Nowości z Gdańska

Pierwszy raz w tym roku przyjechałem do Gdańska i kilka rzeczy mnie zaskoczyło. I nie był to śnieg. Styczeń na lotnisku w Gdańsku Po wylądowaniu na lotnisku im. Lecha Wałęsy w Gdańsku muszę ze smutkiem napisać, że równie twarde jak…

Przystanek Leszno

Gdy myślę o Lesznie to kojarzy mi się z trzema rzeczami. I tym razem nie napiszę nic o żużlu. Leszno to był dla mnie zawsze przystanek w drodze z Gdańska do Wschowy (zobacz wpis Wschowa – miasteczko idealne). Tutaj trzeba było…
Polska na targach turystycznych World Travel Market w Londynie

World Travel Market 2016 w Londynie po raz trzeci

Moje trzecie targi World Travel Market w Londynie. Za każdym razem uczestniczyłem w WTM w innej roli. Po raz pierwszy dwa lata temu przyszedłem jako odwiedzający i miałem dużo czasu na odwiedzanie stoisk i uczestniczenia w seminariach, warsztatach oraz Blogger`s…
Muzeum Bursztynu w Gdańsku

Nieznana atrakcja Gdańska

Przyleciałem do Gdańska na kilka dni. Specjalnie nie planowałem zwiedzania, bo miałem załatwienia dużo spraw zawodowo – prywatnych. Jednak przechodząc obok Bałtyckiego Kampusu Uniwersytetu Gdańskiego w Oliwie i nowego budynku Wydziału Biologii poszedłem ponownie do nowej i mało znanej atrakcji turystycznej Gdańska.…

Sentymentalny Instameet w Gdańsku Oliwie

Przyjechaliśmy z Alicją na kilka dni do Polski. To świetna okazja, aby zrobić spontaniczny Instameet fotografów mobilnych IgersGdansk. Udało się i tym razem spotkaliśmy się w Gdańsku Oliwie. Tutaj jeszcze nie organizowaliśmy spotkania. Dla mnie, świeżego emigranta, to była też…
Polacy na emigracji blogi

Nasz 2014 na zdjęciach – podsumowanie roku

Wszyscy piszą podsumowania roku 2014 i plany na 2015. Nie mieliśmy zbyt dużo czasu na napisanie podsumowania, ale jak zobaczyliśmy Mój 2014 na zdjęciach bardzo nam taka forma się spododała. Zainspirowani blogiem Aliny DesignYourLife  przedstawiamy Wam Nasz 2014 na zdjęciach. Był…

Londyńczycy w Gdańsku #InstameetLdnGdn

Dziewięciu mobilnych fotografów z grupy IgersLondon przyjechało na weekend do Gdańska. W mieście wolności spotkali się fani Instagrama z Londynu i Trójmiasta. Marzenia się spełniają. To pierwsze międzynarodowe spotkanie fanów Instagrama w Polsce i pierwszy wyjazd grupy IgersLondon za granicę.…

Cittaslow – Barczewo zwiedzane w …biegu

Tylekroć tędy przejeżdżaliśmy i za każdym razem mówiliśmy sobie, że po drodze na Mazury czy Podlasie, wstąpimy do Barczewa. Dotychczas nam się to nie udawało. Tym razem, choć na krótko, zatrzymaliśmy się w Barczewie. Miasteczko położone jest przy drodze nr…

Tajemnice nowego ratusza w Olsztynie

Prosto z Barczewa do Olsztyna, na umówione spotkanie. Marcina poznaliśmy na jednym z naszych szkoleń i zaproponował, że następnym razem pokaże nam niedostępne zakamarki olsztyńskiego magistratu. No to jesteśmy 😉 Nowy budynek ratusza powstał w latach 1912-1915. Stary, średniowieczny ratusz…

Chill out w Mrągowie

Mrągowo to nasz ulubiony przystanek między Podlasiem i Pomorzem. Kończymy pracę w Grajewie i…robię Alicji niespodziankę i nic nie mówię, gdzie zarezerwowałem nocleg. Wiem, że ona lubi hotel Mercure Mrągowo SPA & Resort. Mamy też tu swoje wspomnienia. Na pewno…

Grajewo- jakby to powiedzieć …

Grajewo położone jest w województwie podlaskim na skrzyżowaniu dwóch ważnych dróg. Droga nr 65 przebiega od granicy z Obwodem Kaliningradzkim przez Ełk do Białegostoku i dalej do granicy z Białorusią. Droga nr 61 prowadzi z Augustowa do Łomży i dalej…

Z Elbląga przez Ełk do Grajewa #polskiedrogi

Znowu w drodze. Często podróżujemy służbowo i w zasadzie żadna odległość nie jest dla nas przeszkodą, żeby podjąć się pracy. Pakujemy się i wyruszamy dostatecznie wcześnie, by na czas dotrzeć do celu. Jednak tyle razy jeździliśmy tymi samymi drogami, że…
Śniadanie bufet w hotelu Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym Lubelskie

Hotelowe śniadanie – menu jej i jego

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, bo daje moc i nim rozpoczynamy dzień. My prawdziwą ucztę śniadaniową mamy podczas wyjazdów. Wszystko pięknie podane, pachnące, kolorowe i nie trzeba zmywać po jedzeniu! Uwielbiamy śniadania w hotelu. Zobacz nasze zdjęcia z hotelowych śniadań.…
Atrakcje w Hamburgu Podróże co warto zwiedzić
Podróż do Chin i co warto zobaczyć w Pekinie
PolesinUK Polacy na emigracji w UK
zwiedzanie Karlskrony atrakcje weekend co zobaczyć w Szwecji

Mobilna fotografia

Jestem mobilnym fotografem od 2011 roku.

• 📱 Mój profil na Insta @jaroslaw_marciuk
  • 📧 Współpraca na Instagramie

🔥 Społeczności Instagrama

• 🇬🇧 @igerscambridge_uk
  • 🇵🇱 @igerspoland
  • 📸 Dołącz do naszego globalnego ruchu Igersów