Pierwszy Social Media #czwrtk w Gdańsku

Brak komentarzy

To pierwsze Czwartkowe Spotkania Social Media w Trójmieście. Organizacji tego spotkania podjęła się Ewa Stachowiak. Dziękuję za zaproszenie. Miałem ten zaszczyt być jedną z pierwszych osób, które mogły się podzielić swoją pasją i case study związanym z Social Media w Gdańsku.  mnie wystąpiła także Katarzyna Michałowska z twitterowej społeczności @3miastotweetup oraz Ola Mokwa z Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta Gdańska z Weroniką Szadowiak z Projekt PR, reprezentującą agencję obługującą media społecznościowe Miasta Gdańska.

Ewa nie spodziewała się chyba tak dużego zainteresowania. Planowała kilkadziesiat osób. W Stacji Deluxe w Gdańsku Wrzeszczu w spotkaniu uczestniczyło ponad 100 entuzjastów i profesjonalistów z branży Social Media. Pomimo drobnych problemów technicznych, pierwszy trójmiejski #czwrtk był moim zdaniem udanym wydarzeniem. Z mojej perspektywy cieszę się, że mogłem zaprezentować trójmiejską społeczność fanów Instagrama i fotografii mobilnej @IgersGdansk. Po drugie to świetna okazja do networkingu i rozmowy o nowych projektach i inicjatywach. Mam nadzieję, że te spotkania wpiszą się na stałe w kalendarz imprez w Trójmieście.

IgersGdansk

Dużo na blogu piszemy o Instagramie, dlatego nie będę się tu rozpisywał na ten temat. Chciałbym dłużej i więcej opowiadać na spotkaniu o możliwościach jakie daje Instagram w budowaniu społeczności oraz promocji marek i miejsc. Zachęcam do założenia konta na Instagramie, do eksperymentowania, fotografowania i kręcenia filmów. Koniecznie przyjdźcie na organizowane przez nas Instemeety, poznacie pasjonatów fotografii mobilnej, a my chętnie podzielimy się z Wami naszymi poradami. Grupy Instagramers to fotografia mobilna i świetna zabawa.

Pierwsza prezentacja #czwartkowego wieczoru – Od pasji do społeczności. Jak działać i tworzyć społeczność na Instagramie

 

3miastoTweetup

Kasia Michałowska z zawodu  jest dziennikarką, redaktorką naczelną Magazynu Studenckiego „płyń POD PRĄD”, pasjonatka Social Media. Bardzo się cieszę, że w końcu się poznaliśmy. Na początku Wittamina, teraz Kasia rozwija społeczność Twittera w Trójmieście. W jej prezentacji widziałem wiele elementów wspólnych, dla nas osób poświęcających swój czas na dzielenie się swoją pasją oraz budowanie społeczności. Podobne dylematy, a nawet zarzuty osób nie rozumiejących nas, społeczników. Te same wyzwania i satysfakcja, że się udaje zorganizować ciekawe spotkania dla grupy i zarażać kolejne osoby Twiterrem, czy w moim przypadku Instagramem. Marzy mi się wspólne spotkanie naszych społeczności.

Prezentacja Kasi zatytułowana Trójmiejskie tweetupy – o budowaniu społeczności wokół Twittera.

 

Miasto Gdańsk

Do tego, że Miasto Gdańsk jest uznawane w Polsce za lidera wykorzystania Social Media w marketingu miejsca, nie trzeba chyba już nikogo przekowywać. Za strategią i realizacją tych działań stoją osoby z promocji miasta i wybrana agencja. Gdańsk jest aktywny na Facebooku, Twitterze, Youtube, Pintereście, Instagramie, Foursquare, a ostatnio na muzycznym serwisie Spotify. Dziś Weronika była w swoim żywiole i zaprezentowała aktywność Gdańska oraz projekty mające na celu budowanie społeczności i zaangażowania fanów. Oficjalny hasthag miasta to #ilovegdn. Ola i Weronika pokazały również flim z okazji osiągnięcia 100 000 fanów na oficjalnym profilu miasta Gdańska na Facebooku.

Prezentacja Weroniki Szadowiak – Social media miasta Gdańsk: jak prowadzić działania równolegle w wielu kanałach Social Media i czy to prawda, że miasto Gdańsk jest nawet na Spotify?

Prezentacja na  Czwartek Social Media w Trójmieście  była moimostatnie wystąpnieniem na spotkaniu branżowym w Polsce przed wyjazdem do Londynu. Cieszę się, że zdążyłem Wam opowiedzieć o mojej pasji Do zobaczenia na kolejnych social mediowych czwartkach, kiedyś ….

Tagi: , , , , , , , , , , , ,

Na blogu przeczytasz również o

TUgether Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń w Polsce MICE

Powstała Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń w Polsce

21 lipca 2020 roku powstała Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (Tugether). To nowa inicjatywa polskiej branży MICE. Czasy są wyjątkowe dlatego trzeba przedsięwziąć nadzwyczajne działania. Polska branża MICE nigdy w swojej historii nie została tak bardzo uderzona przez kryzys. Czas…
Przemysław Tytoń za chwilę obroni karnego i kibice oszaleją Polska – Grecja w strefie kibica w Gdańsku

Relacja z Gdańska ze Strefy Kibica z pierwszego meczu Polaków na Euro2012

Kilkadziesiąt tysięcy osób kibicowało polskiej reprezentacji w gdańskiej FanZonie podczas pierwszego meczu w grupie A, Polska- Grecja. Mecz otwierał mistrzostwa UEFA EURO 2012. Szkoda, że piłkarze nie słyszeli dopingu swoich fanów. Mieszkańcy Trójmiasta i turyści licznie przybyli licznie do Strefy…
Gdańsk zwiedzanie smartfon qr kod gdansk4umobile w Gdańsku

Zwiedzanie Gdańska ze smartfonem i QR kodami

Już 10 tys. razy turyści i mieszkańcy Gdańska skorzystali z aplikacji gdansk4u MOBILE. Aplikacja działa 3 miesiące i w tym czasie zdobyła I miejsce w Polsce wśród miejskich aplikacji mobilnych (ex equo ze Szczecinem). W raporcie przygotowanym przez firmę OX Media Gdańsk wyprzedził m.in: Wrocław, Warszawę, Bydgoszcz, Łódź i Kraków.

7 rzeczy, które musisz spróbować w Porto
Alexandra Park i Ally Pally
Menu