Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 13 marca 2013 w Gdańsku – zapowiedź

Brak komentarzy

Za zmianami trzeba nie tylko nadążać, ale i je wyprzedzać. Taka czujność rynkowa jest szczególnie potrzebna  w branży turystycznej. Zmieniający się styl życia, nowe technologie i sytuacja ekonomiczna to wyzwania dla polskiej turystyki. Jakie działania należy podejmować w celu dostosowania swojej firmy do zmieniających się trendów na rynku- tego się będzie można dowiedzieć podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2013 w Gdańsku.

Spotkanie odbywa się raz w roku,  a inicjatorem jest Gdańska Organizacja Turystyczna. Uczestniczą w nim przedstawiciele branży turystycznej z całej Polski. To czwarta edycja wydarzenia. W Konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2012 wzięło udział 160 uczestników.

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 2013 w Gdańsku. Interesujący program i prelegenci

Czas, by polska branża turystyczna dojrzała do zastępowania tradycyjnych form reklamy  – nowoczesnymi narzędzia komunikacji. Dlatego każda taka konferencja przygotowuje kadrę polskiej turystyki do zaistnienia w nurcie Turystyka 2.0.

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce odbędzie się 13 marca 2013 w Hotelu Radisson Blu w Gdańsku.

W czwartej edycji konferencji w roli prelegentów wezmą udział eksperci z zakresu marketingu, turystyki, CSR, questingu, blogów oraz promocji i komercjalizacji produktów turystycznych. Pierwsza część poświęcona będzie  tematyce przemysłu czasu wolnego, podczas, którego min. tacy eksperci jak: Natalia Hatalska, Łukasz Wilczyński, Adam Mikołajczyk, Szymon Sikorski czy Jacek Smith Kowalski przedstawią aktualne trendy w dziedzinie turystyki.

W drugiej części poświęconej tematyce kryzysu w branży turystycznej reprezentacji m.in.: Polskiej Organizacji Turystycznej, Ministerstwa Sportu i Turystyki przedstawią nowe sposoby ochrony branży przez kryzysem. Prelegentami będą między innymi Wojciech Kreft, Bartłomiej Walas.

Dodatkowo podczas konferencji zostaną nagrodzeni laureaci piątej edycji konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013. Tu poznamy zwycięzcę nagrody kapituły oraz nagrody internautów.

Gdańska Organizacja Turystyczna zachęca uczestników konferencji do używania dedykowanego hashtaga #nttGdansk w komunikacji w mediach społecznościowych (twitter, instagram). Wszystkie zdjęcia, opisy, posty zaznaczone tym wyróżnikiem  stworzą wspólną relację z wydarzenia.

Partnerem konferencji „Nowe Trendy w Turystyce” jest Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku. Patronat honorowy nad wydarzeniem sprawują: Prezydent Miasta Gdańska – Pan Paweł Adamowicz, Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Szczegóły na stronie www.trendywturystyce.pl

 

Program konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2013

 

08:55 — 09:25 Rejestracja uczestników konferencji

08:55 — 09:25 Powitalna kawa

09:25 — 09:30 Inauguracja konferencji

09:30 — 10:00 Zmiana myślenia. Design, CSR, użyteczność w budowaniu i promocji turystyki, Szymon Sikorski – Prezes Zarządu Publicon i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

10:00 — 10:30 Konkurowanie mitem (narracją) produktu – klucz do sukcesu strategii?, Jacek Smit Kowalski – Właściciel, lider i ekspert firmy „Smit & Smit Consulting”

10:30 – 11:00 Questing – pomysł na wyróżnik destynacji, Łukasz Wilczyński – Właściciel Agencji Planet PR

11:00 – 11:30 Wydarzenia sportowe, jako drivery wizerunku JST – prawdy i mity, dobre praktyki, Adam Mikołajczyk – Prezes Zarządu Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc

11:30 – 12:00 Wykorzystanie nowych mediów i technologii w promocji produktów turystycznych, Natalia Hatalska – blogerka, ekspert w alternatywnych formach komunikacji marketingowej

12:00 – 12:30 Bądź online albo giń, Wojciech Kreft – przedsiębiorca turystyczny, Prezes Centrum Promocji Kocham Bałtyk

12:30 — 13:00 Przerwa kawowa

13:00 – 13:30 Przedstawienie zwycięskich produktów turystycznych w Konkursie na Gdański Produkt Turystyczny 2013

13:30 – 14:00 Trendy w popycie, podaży turystycznej a komercjalizacja produktów, Bartłomiej Walas – Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej
14:00 – 14:30 Turystyka w nowej perspektywie finansowej UE, Olga Piekarzewska – Główny Specjalista w Departamencie Turystyki, Ministerstwa Sportu i Turystyki
14:30 – 15:00 Usługi dodatkowe: sposób na większy dochód, Joanna Kontkiewicz – Studzińska – Marketing Communication Executive, Amadeus

 

 

Tagi: Gdańsk, Instagram, konferencja, Media społecznościowe, Pomorskie, produkt turystyczny, trendy w turystyce,

Na blogu przeczytasz również o

Snapchat czy Instagram Stories co wybrać

Snapchat vs Instagram Stories – podobieństwa i różnice

Snapchat jest jak Michella Obama, a Instagram jak Melania Trump. Tak podsumował na Twitterze pracownik Snapchata informację o uruchomieniu Instagram Stories przez Facebooka. Przygotowałem trochę inne porówanie. Jakie są podobieństwa i różnice miedzy Snapchatem i najnowszą funkcją Instagrama przeczytacie poniżej. 🤗…

9. światowy Instameet w Londynie #WWIM9

Ledwo pożegnałem się z moimi instagramowymi przyjaciółmi z Trójmiasta, nawet nie opadły jeszcze emocje po naszych kwietniowych Instameetach w Hali U-Bootów w dawnej Stoczni Gdańskiej i w Teatrze Szekspirowskim, już czekała na mnie kolejna niesamowita przygoda. To jedno z pierwszych spotkań…

Social Media na #WTM2014 w Londynie

Ostatni dzień na targach WTM w Londynie i ostatnie chwile na uchwycenie przykładów wykorzystania Social Media podczas imprezy targowej. Współcześnie targi to nie tylko spotkania twarzą w twarz, ale także komunikacja w mediach społecznościowych. Wystawcy starają się przyciągnąć uwagę uczestników, klientów,…
Slogany i logo miast oraz województw w Polsce
Wisła zimą w Tczewie