Kogo obserwować na Instagramie w Trójmieście – część 2

W ubiegłym tygodniu zaprezentowaliśmy profile miast, instytucji, polityków oraz innych użytkowników niekomercyjnych. Dziś druga część, w której przedstawiamy instagramowe konta marek i firm z Trójmiasta. W Polsce brandy różnie wykorzystują marketingowy potencjał Instagrama. Zobaczcie, jak robi się to w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Oto instagramy trójmiejskich marek, kawiarni, restauracji, sklepów, hoteli, centrów handlowych, firm.

@galeriagrobla

Nie dziwi nas sukces gdańskiej Galerii Grobla na Instagramie. Wyroby ze szkła artystycznego są piękne, do tego często zaaranżowana ciekawa sceneria zdjęcia i stosowanie hashtagów. Obecnie profil obserwuje ponad 1 400 osób.

instagram-galeria-grobla-gdansk-firma-rekodzielo-ceramika-

@fajne_baby

Fajne Baby ostatnio trochę mniej aktywne na Instagramie. Szkoda. Ich słodkie pomysły zawsze umilały nam dzień i kusiły, aby wstąpić na chwilę.

fajne_baby-Instagram-gdansk-cup-cake-bar-cukiernia-pysznie-slodkosci

A jeśli dalej temat słodkości, to koniecznie zajrzyjcie jeszcze do cukierni T.Deker Patissier&Chocolatier na instagram.com/tdekerpl (obecnie nieaktywny).

@Flisak76

Restauracja Flisak76 w Gdańsku posiada profil na Instagramie już od sierpnia 2012 roku  instagram.com/flisak76.

restauracja-flisak76-gdansk-instagram-profil-trojmiasto-jedzenie

@cynamonpl

Najlepsze latte art na Instagramie w Trójmieście znajdziecie w gdyńskiej kawiarni Cynamon. instagram.com/cynamonpl.

cynamon-kawiarnia-kawa-gdynia-Instagram-latte-art

@cafeferber

Cafe Ferber w Sopocie na Monciaku i w Gdańsku na ulicy Długiej mają wspólny profil na instagram.com/ferbersopot. Dlaczego warto ich obserwować? W zeszłym roku kawiarnia organizowała konkurs dla instagramowiczów. Szkoda, że zdjęcia nie było repostowane na profil. W tym sezonie liczymy na powtórkę. Nie rozumiemy tylko dlaczego, jest tak mało obserwujących konto. Na pewno brakuje cyklicznego publikowania.

instagram-kawiarnia-cafeferber-monciak-sopot-dluga-gdansk-konkurs

@mittechlebikawa

Mitte – Chleb i Kawa to dla niektórych już kultowe miejsce w Gdańsku. Co z tego, że na uboczu. Ważne, że Instagram mają pod adresem instagram.com/mittechlebikawa. Pomysły na posty ciekawe, czasem zabawny tekst, tak jak ten z blatami, ale trochę za rzadko pojawia się coś na profilu.

mittechlebikawa-Instagram-mitte-chleb-kawa-gdansk-piekarnia-kawiarnia

@tcfgdynia

Kawiarnię The Coffee Factory w Centrum Rivieria w Gdyni znajdziecie na profilu instagram.com/tcfgdynia. Mimo, że najmłodsza spośród podglądanych kawiarni, może się pochwalić największą liczbą followersów. Ponieważ to skandynawska kawiarnia, organizują tu norweskie Fredagsol, poznać można też szwedzki zwyczaj FIKA. Oficjalny hashtag kawiarni to #tcfgdynia, nie musicie pamiętać, bo jest zapisany na tablicy przy kasie.

kawiarnia-instagram-the-coffee-factory-gdynia-centrum-riviera-kawa-trojmiasto

Poza zdjęciami na oficjalnym koncie, znajdują się także filmy. Na jednym z takich wideo można zobaczyć proces przyrządzania kawy.

@centrum_riviera

Po lekkim zamieszaniu na początku, już wiadomo, które profile Social Media Centrum Handlowego Riviera w Gdyni są oficjalne. Tak więc na Instagramie obserwujcie instagram.com/centrum_riviera, a oficjalny hashtag to #centrumriviera.

centrum_riviera-Instagram-cnetrum-handlowe-riviera-wzgorze-gdynia

Inne centra handlowe na Instagramie to instagram.com/batory_gdynia. Patrząc po zawartości, to nowe konto, więc powodzenia.

@metamorfozagdansk

Jedna z najlepszych gdańskich restauracji. Najwiekszą wadą kulinarnych artystów prowadzących ten profil jest fakt, zbyt małej liczby zdjęć. Chcemy koniecznie więcej! Możecie ich obserwować na instagram.com/metamorfozagdansk.

metamorfozagdansk-Instagram-restauracja-metamorfoza-pomorskie-trojmiasto

@semprepizza

Jeśli pizze w Sempre Pizza, tak samo smakują, jak wyglądają na Instagramie, to muszą być pyszne. Zobaczcie sami na instagram.com/semprepizza.

semprepizza-e-vino-gdansk-sopot-pizzeria-instagram-w-trojmiescie-pizza-wloska

Inne restauracje i miejsca, o których warto wspomnieć to Restauracja KOS w Gdańsku instagram.com/kos_restauracja, Winiarnia Festus instagram.com/festuswino,  Cafe Pionova instagram.com/cafe_pionova, Cozzi Ristorante w Gdyni instagram.com/cozziristorante.

 @oliviabusiness

Olivia Business Centre w Gdańsku Oliwie. Centrum ciągle się buduje i organizowanych jest tu wiele ciekawych wydarzeń instagram.com/oliviabusiness.

oliviabusiness-Instagram-olivia-business-centre-gdansk-oliwa-pomorskie-biurowiec-biznes

W biurowcu znajduje się Business Link Trójmiasto, które także możecie obserwować na Instagramie na instagram.com/bltrojmiasto.

@bozewsi

Co dwa tygodnie w Gdańsku Oliwie organizowny jest Bazar Bo Ze Wsi, gdzie można kupić nisko-przetworzoną żywność. Zbliża się wiosna, więc czekamy na więcej fotek na instagram.com/bozewsi. Duży plus dla administratora, który szybko zareagował na posty z podlinkowanym kontem.

bozewsi-Instagram-bazar-zdrowa-zywnosc-gdansk-oliwa-slowfod

Marki LPP

Mająca siedzibę w Gdańsku  LPP świetnie korzysta z tego kanału komunikacji marketingowej. Cała gama jej marek odzieżowych obecna jest na Instagramie: ReservedCropp, Mohito, Sinsay. Na profilu Reserved posty są zróżnicowane, pojawiają się zdjęcia typu backstage. 

reservedbrand-Instagram

Oficjalny profil marki Mohito założony został w czerwcu 2013 roku. Obserwuje go ponad 7200 osób.

mohitofashion-Instagram-lpp

Oficjalny profil marki Cropp powstał we wrześniu 2012 roku.  Liczba obserwujących blisko 14 tysięcy. Dużo dowcipnej treści, pojawiają się ciekawe posty nie powiązane wprost z brandem.

cropp_clothing-instagram-lpp

Oficjalne konto marki Sinsay istnieje od września 2012 roku i posiada blisko 9 tysięcy followersów.

sin-say-lpp-fashion-instagramie

@stenalinepolska

Oficjalny profil Stena Line Polska na instagram.com/stenalinepolska nie działa długo, ale zapowiada się interesująco z trzech powodów. Po pierwsze, dlatego że wyprawy na morzu są obrazkowe. Po drugie, już po kilkunastu postach widać, że treść będzie zróżnicowana i jest szansa, że zobaczymy trochę zza kulisowych zdjęć. Po trzecie, są oficjalne hashtagi czyli otwartość na komunikacje dwukierunkową. 

stenalinepolska-promy-gdynia-karlskrona-stena-line-szwecja-polska-baltyk

Stena Line na Instagramie do Szwecji i z powrotem do Gdyni.

@worldbox_gdansk

Najlepsze stópki  powinny wyjść na zdjęciach w sklepach obuwniczych. Znaleźliśmy na Instagramie taki sklep w Trójmieście. To WorldBox instagram.com/worldbox_gdansk. Śmiało, dawajcie więcej zdjęć stóp, na takim koncie, to nie będzie zwykły lans, a czysta promocja. Inspiracje: #stopy, #foot, #feet. 

worldbox_gdansk-instagram-buty-sneakers-sklep-obuwniczy-siec-trojmiasto-stopki

@magictown

Oficjalny instagramowy profil grupy Magictown z Gdyni na instagram.com/magictown.

magictown-Instagram-sklep-oficjalny

 @elska_pl

Elska w Centrum Riviera w Gdyni, to butik z odzieżą tworzoną tylko przez polskich projektantów i małe polskie firmy. Chociaż sklep nie jest duży, dosyć prężnie działa na Instagramie na instagram.com/elska_pl. Ma ogromny potencjał oferując oryginalną modę.  

elskapl-Instagram-galeria-riviera-moda-polscy-projektanci-gdynia-elska

@hotelkrolewski

Hotel Królewski w Gdańsku to najaktywniejszy hotel w Trójmieście na Instagramie  instagram.com/hotelkrolewski. Ogólnie, trójmiejska branża hotelarska słabo sobie radzi w serwisie Instagram.

instagram-hotelkrolewski-gdansk-hotel-krolewski-trojmiasto-turystyka

@sheratonsopot

Na profilu Sherton Sopot brakuje opisu, ale mamy nadzieję, że to oficjalne konto. Zdjęcia ładne, jednak nie zawsze są tagowane. 

sheratonsopot-Instagram-hotel-sheraton-resort-spa-turystyka-sopot

Inny hotel w Sopocie to  Bayjonn instagram.com/bayjonn_sopot Hotel Puro Gdańsk – jeszcze go nie ma, ale jego budowę można już obserwować na Intstagramie na instagram.com/purohotels.

 @jumpcity

Park Trampolin JUMPCITY w Gdyni posiada swoje konto w serwisie Instagram od października 2013 roku. Dosyć efektywnie budowana społeczność,  obecnie ponad 370 obserwujących. Tu aż się prosi o krótkie społecznościowe filmy. 

jumpcitypl-Instagram-jumpcity-gdynia-trampoliny

@zatokasztuki

Centrum Art & Business „Zatoka Sztuki” w Sopocie posiada oficjalny profil od 24 stycznia 2014 roku. W marcu pojawiło się pierwsze wideo wśród postów. Konto znajdziecie pod adresem instagram.com/zatokasztuki.

zatokasztuki-Instagram-plaza-sopot-klub-morze

@partnetnerzy_nieruchomosci

Partnerzy  Nieruchomości to przykład jak branża nieruchomości może korzystać z serwisu Instagram. Konto działa od sierpnia 2013 roku. Posty nie są publikowane systematycznie, ale zdjęcia są ładne. Stosowane są liczne hashtagi.

instagram-firma-partnerzy-nieruchomosci-gdansk-sopot-gdynia-trojmiasto

@inspiros

Na koniec jeszcze nasz Inspiros. Na Instagramie instagram.com/inspiros jesteśmy od marca 2012. Zapraszamy.

inspiros-consulting-socialmedia-coaching-instagram-trenerzy-szkolenia-doradztwo-wykladowcy-eksperci-agencja

Kto jeszcze?

O kimś zapomnieliśmy w tej kategorii? Powstał nowy profil? Napiszcie nam w komentarzu

Menu

Pin It on Pinterest