Jak założyć konto na LinkedIn

Brak komentarzy

LinkedIn to najważniejszy serwis społecznoscowy dla profesjonalistów. Możesz tu zarówno stworzyć profil prywatny jak i stronę firmową. Podpowiadamy jak najlepiej stworzyć obydwa profile na LinkedIn.

LinkedIn profil prywatny

Prywatne konto na LinkedIn założysz na stronie głównej serwisu www.linkedin.com lub możesz oszczędzić czas i zrobić to używając facebookowego profilu rejestrując się na stronie  www.linkedin.com/reg/join.

jak-zalozyc-profil-prywanty-na-linkedin-konto-rejestracja

Wpisz imię, nazwisko, e-mail, hasło i kliknij Join now. W pierwszym etapie rejestracji podaj kraj, kod pocztowy, aktualne zajęcie (zatrudniony, student, szukający pracy). W zależności od wybranego zajęcia przygotuj takie dane jak: twoje obecne stanowisko, nazwa obecnej firmy, ostatnie stanowisko, ostatnia firma, czas zatrudnienia, uczelnia i okres nauki. Jeśli LinkedIn znajdzie twoją firmę lub uczelnię dodaj ją. W przypadku jej braku w bazie, będziesz dodatkowo musiał podać branżę, jaką twoja firma reprezentuje. Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól naciśnij – Przygotuj mój profil.

W drugim etapie podaj e-mail, LinkedIn znajdzie wśród kontaktów osoby posiadające profil zawodowy w serwisie. Możesz pominąć ten krok, ale jak twierdzi LinkedIn „Pomijając ten krok, tracisz okazję łatwego wyszukania w sieci Linkedin osób, które już znasz.” Trudno się z nim nie zgodzić, w końcu zakładasz konto, żeby nawiązywać kontakty.

W kroku trzecim LinkedIn może zaproponować zaufane osoby do obserwowania. Następnie możesz poinformować świat przez Facebooka i Twittera, że dołączyłeś do społeczności profesjonalistów.

linkedin-roznice-miedzy-profilem-podstawowyn-a-kontem-premium

W piątym etapie możesz zdecydować czy wystarczy Ci profil podstawowy czy potrzebny Ci  jest płatny profil premium. W profilu premium możesz między innymi bez ograniczeń zobaczyć, kto wyświetlał twój profil oraz wysyłać wiadomości do osób, z którymi nie masz bezpośredniego kontaktu.

Konto zarejestrowane i możesz przystąpić do tworzenia kompletnego opisu profilu zawodowego. Zajmie Ci to dużo czasu. Warto, abyś ustawił dedykowany adres tak aby, link do twojego profilu wyglądał następująco www.linkedin.com/imienazwisko.

Dołącz do nas – www.linkedin.com/in/jaroslawmarciuk

LinkedIn strona firmowa

Jak założyć profil firmy na LinkedIn? Aby stworzyć stronę firmy na Linkedin, po pierwsze musisz posiadać profil prywatny. Po drugie musisz być pracownikiem lub osobą upoważnioną do stworzenia strony. Po trzecie podczas rejestracji musisz podać e-mail, który w adresie ma domenę z nazwą firmy. Jeśli spełniasz te warunki wejdź na stronę www.linkedin.com/company.

jak-zalozyc-strone-firmy-na-linkedin-company-page-firmowa-rejestracja-konfiguracja

W kolejnych krokach dodaj opis firmy, logo firmy, podaj liczbę pracowników, wstaw link do strony internetowej. Podobnie jak w profilu prywatnym również jako strona firmowa możesz publikować posty.

Tagi: , ,

Na blogu przeczytasz również o

Instadruk i IgersGdansk konkurs na Instagramie. Najlepsze zdjęcia nagrodzone plakatem

Instagramowa akcja IgersGdansk i Instadruk w Polsce

W poniedziałek w Trójmieście rozpoczęła się akcja, w ramach której można zdobyć unikalny plakat ze zdjęciami ze swojego profilu na Instagramie. To pierwsza tego typu akcja w Polsce. Akcję organizuje IgersGdansk oraz Instadruk.pl – serwis umożliwiający zamówienie wydrukowanych zdjęć bezpośrednio z…
Dzięki aplikacji Foodspotting znajdziesz najlepsze potrawy w okolicy i dania polecane przez twoich znajomych

Foodspotting kulinarny przewodnik na smartfonie

Foodspotting to mobilna aplikacja do dzielenia się ze znajomymi wrażeniami kulinarnymi. Wstawia się zdjęcia potrawy i jej nazwę, podaje się nazwę lokalu w jakim jest serwowana oraz wystawia się komentarz. Użytkownicy mogą rekomendować dania, desery, kawy, drinki.  poprzez dawanie im trzech…
nowe trendy w branży turystycznej podczas konferencji w Gdańsku

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 13 marca 2013 w Gdańsku – zapowiedź

Za zmianami trzeba nie tylko nadążać, ale i je wyprzedzać. Taka czujność rynkowa jest szczególnie potrzebna  w branży turystycznej. Zmieniający się styl życia, nowe technologie i sytuacja ekonomiczna to wyzwania dla polskiej turystyki. Jakie działania należy podejmować w celu dostosowania swojej firmy…
#MuseumWeek – selfies w muzeach i nie tylko…
Jak założyć profil prywatny i stronę firmową na Facebooku
Menu