fbpx

Jak założyć konto na LinkedIn

Brak komentarzy

LinkedIn to najważniejszy serwis społecznoscowy dla profesjonalistów. Możesz tu zarówno stworzyć profil prywatny jak i stronę firmową. Podpowiadamy jak najlepiej stworzyć obydwa profile na LinkedIn.

LinkedIn profil prywatny

Prywatne konto na LinkedIn założysz na stronie głównej serwisu www.linkedin.com lub możesz oszczędzić czas i zrobić to używając facebookowego profilu rejestrując się na stronie  www.linkedin.com/reg/join.

jak-zalozyc-profil-prywanty-na-linkedin-konto-rejestracja

Wpisz imię, nazwisko, e-mail, hasło i kliknij Join now. W pierwszym etapie rejestracji podaj kraj, kod pocztowy, aktualne zajęcie (zatrudniony, student, szukający pracy). W zależności od wybranego zajęcia przygotuj takie dane jak: twoje obecne stanowisko, nazwa obecnej firmy, ostatnie stanowisko, ostatnia firma, czas zatrudnienia, uczelnia i okres nauki. Jeśli LinkedIn znajdzie twoją firmę lub uczelnię dodaj ją. W przypadku jej braku w bazie, będziesz dodatkowo musiał podać branżę, jaką twoja firma reprezentuje. Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól naciśnij – Przygotuj mój profil.

W drugim etapie podaj e-mail, LinkedIn znajdzie wśród kontaktów osoby posiadające profil zawodowy w serwisie. Możesz pominąć ten krok, ale jak twierdzi LinkedIn „Pomijając ten krok, tracisz okazję łatwego wyszukania w sieci Linkedin osób, które już znasz.” Trudno się z nim nie zgodzić, w końcu zakładasz konto, żeby nawiązywać kontakty.

W kroku trzecim LinkedIn może zaproponować zaufane osoby do obserwowania. Następnie możesz poinformować świat przez Facebooka i Twittera, że dołączyłeś do społeczności profesjonalistów.

linkedin-roznice-miedzy-profilem-podstawowyn-a-kontem-premium

W piątym etapie możesz zdecydować czy wystarczy Ci profil podstawowy czy potrzebny Ci  jest płatny profil premium. W profilu premium możesz między innymi bez ograniczeń zobaczyć, kto wyświetlał twój profil oraz wysyłać wiadomości do osób, z którymi nie masz bezpośredniego kontaktu.

Konto zarejestrowane i możesz przystąpić do tworzenia kompletnego opisu profilu zawodowego. Zajmie Ci to dużo czasu. Warto, abyś ustawił dedykowany adres tak aby, link do twojego profilu wyglądał następująco www.linkedin.com/imienazwisko.

Dołącz do nas – www.linkedin.com/in/jaroslawmarciuk

LinkedIn strona firmowa

Jak założyć profil firmy na LinkedIn? Aby stworzyć stronę firmy na Linkedin, po pierwsze musisz posiadać profil prywatny. Po drugie musisz być pracownikiem lub osobą upoważnioną do stworzenia strony. Po trzecie podczas rejestracji musisz podać e-mail, który w adresie ma domenę z nazwą firmy. Jeśli spełniasz te warunki wejdź na stronę www.linkedin.com/company.

jak-zalozyc-strone-firmy-na-linkedin-company-page-firmowa-rejestracja-konfiguracja

W kolejnych krokach dodaj opis firmy, logo firmy, podaj liczbę pracowników, wstaw link do strony internetowej. Podobnie jak w profilu prywatnym również jako strona firmowa możesz publikować posty.

Tagi: , ,

Na blogu przeczytasz również o

Jakiego radia słuchać w Londynie …

Niespełna dwa tygodnie po przyjeździe do UK, idziemy na spotkanie polonijnych rozgłośni radiowych. Przez tak krótki czas, tyle się nasłuchaliśmy o Polakach mieszkających w Wielkiej Brytanii, że musimy poznać słynną grupę Polish Professionals in London. Pierwsza okazja trafia się dzięki Grupie Dziennikarsko-Medialnej działającej…
Igers Instagramers w Polsce logo

Instagramers w Polsce

Instagramersi, inaczej Igersi, to narodowe, regionalne lub lokalne społeczności fanów aplikacji Instagram. W ponad 80 krajach działa już około 300 takich nieformalnych grup. Członkowie społeczności stosują do oznaczenia swoich zdjęć określonego hashtaga, zazwyczaj #igers_nazwamiejsca. Twórcy i zarządzający społecznością (tzw. ManIger)…
Najpopularniejsze hashtagi na Instagram lista

Najpopularniejsze hashtagi na Instagramie

Jakie są najpopularniejsze hashtagi na Instagramie? Jakich hashtagów używać, aby dotrzeć do jak największej liczby osób? Wstawianie odpowiednich hashtagów pozwoli zwiększyć liczbę followersów oraz znalezienie profili, które Ci się spodobają. Używaj hashtagów rozważnie. Pamiętaj, że możesz maksymalnie wstawić 30 hashtagów pod zdjęciem…
#MuseumWeek – selfies w muzeach i nie tylko…
Jak założyć profil prywatny i stronę firmową na Facebooku
Menu