Chill out w Mrągowie

Brak komentarzy

Mrągowo to nasz ulubiony przystanek między Podlasiem i Pomorzem. Kończymy pracę w Grajewie i…robię Alicji niespodziankę i nic nie mówię, gdzie zarezerwowałem nocleg. Wiem, że ona lubi hotel Mercure Mrągowo SPA & Resort. Mamy też tu swoje wspomnienia. Na pewno się ucieszy…

Patrząc na hotel z zewnątrz, niektórzy powiedzą, że to miejsce ma swoje lata świetności za sobą. Fakt, hoteli raczej się już tak nie buduje, ale magia Mrongovii ciągle na nas działa. To taki hotel gdzie chodzisz w szlafroku czy dresach i nie patrzą się na ciebie dziwnie. Tu jest czas na chill out bez względu na to z jakiej STRASZNIE WAŻNEJ KORPORACJI przyjechałeś. Dobre jedzenie, mnóstwo atrakcji w hotelu i poza nim, Jezioro Czos, malownicze miasteczko, a nawet jak się okazuje stok narciarski i wyciąg na Górze Czterech Wiatrów.

widok-balkon-hotel-mercure-mragowo-lasy

Poranny spacer przed śniadaniem to świetny pomysł. Hmmm, chyba tylko my dziś mieliśmy taki pomysł. Za zimno? Żałujcie. Jezioro Czos skute lodem, słoneczko świeci i cudowne świeże powietrze. Alicja jest po szkoleniu przeziębiona, wieczorem byliśmy w aptece, trochę marudzi, ale w końcu daje się wyciągnąć na zewnątrz. Wyborem noclegu jest zachwycona, zapunktowałem. Więc zgadza się na moją propozycję.

Zimowe widoki są przepiękne. Pomost pokryty szronem, błyszczy się w słońcu. Trzymamy się za ręce, cisza, spokój, przyroda i my. O tej porze roku Polacy nie uwielbiają spacerów. Dziwne. Narty – tak, ale spacery nad wodą nie. Korzystamy z tej pustki.

Mazury na zimę

mragowo-mazury-jezioro-czos-mercure-hotel-pomosty

Tuż obok Mrągowski Amfiteatr. Na Instagramie nikt z Was nie zgadł gdzie jesteśmy, a przecież możecie znać to miejsce z chociażby Mazurskiej Nocy Kabaretowej.

amfiteatr-mragowo-mazuska-noc-kabaretowa-jezioro-czos-imprezy

Powrót do hotelu. Wiele zajęć ruchowych, ćwiczeń. Przychodzi wesoły królik czy coś tam do restauracji i zabiera ludzi na ćwiczenie przy recepcji. Poranny rozruch. Alicja idzie też. Przychodzi w super nastroju. Lekko chora, ale zadowolona. Ciekawe co będzie po południu?

Śniadanie w formie bufetu – jedna strona na zimno, na drugim stole ciepłe dania i napoje. Duży wybór. Dzieciaki i tak w większości wybierają naleśniki z sosem malinowym i Nutellę. Przez pół godziny komentujemy co jedzą dzieci. Prawie wszystkie na sali wcinają pierwszy posiłek na słodko. Rodzice sami czasem im wciskają ” to może kanapeczka z czekoladą albo naleśniczek” – mówi jakaś mamusia.

bufet-sniadaniowy-mercure-mrongovia-mragowo

Śniadanie jemy ponad godzinę. Nikt nas nie goni. Alicja zbuntowała się na zdjęcie poniżej, opublikowane wcześniej  na Instagramie. Przyznaję, jogurt był mój, naleśnik jeden też.

sniadanie-jej-mercure-hotel-mragowo

Ja miałem nieco lepszy apetyt.

sniadanie-jego-mercure-hotel-mragowo-mazury

Po śniadaniu baseny, sauna i pełen relaks.

czesc-spa-mercure-mragowo-mrongovia-mazury-hotel-resort-basen

wodospad-mragowo-mercure-mrongovia-spare-resort-hotel-mazury-baseny-relaks-odpoczynek

Alicja nie chce wyjeżdżać, bo o 20 ma być koncert przy kominku. Chyba mi żona zdrowieje 🙂 Relaksujemy się jak przystało na przepracowanych ludzi.

Mercure Mrągowo SPA & Resort

Poprzednim razem byliśmy na reweeeeeelacyjnym zabiegu. Leżeliśmy o tak….Tym razem darujemy sobie, bo mamy spotkanie w Olsztynie. Czeka na nas IgersOlsztyn i wieża nowego ratusza.

Byliśmy w sumie krótko, ale trochę wypoczęliśmy. Do zobaczenia Mrągowo. Jedziemy do Olsztyna….

Tagi: basen, basen hotelowy, Duolook Review, hotel, Mazury, Mercure, Mercure Mrągowo SPA & Resort, Mrągowo, śniadanie, SPA, Warmińsko-Mazurskie

Na blogu przeczytasz również o

Atrakcje w Londynie

Battersea Park – egzotyczny i zaciszny Londyn

Nad Tamizą położony jest niezwykły Battersea Park. Po dzisiejszym zwiedzaniu Alicja stwierdziła, że jest to jej ulubiony park w Londynie. Największe atrakcje parku to Subtropikalny Ogród i Children`s ZOO.

Chiswick House and Gardens piękny park w zachodnim Londynie

Nareszcie przyszła wiosna! To świetna okazja by odwiedzić nowy park i nową atrakcję w Londynie. Tym razem zwiedzaliśmy Chiswick House and Gardens z naszą przewodziczką Natalią z Londynu. Alicja zakochała się w tym parku, panuje tu twórcza atmosfera. Zresztą siedzące na…

Zabytkowy hotel Polonia Palast w Łodzi

Przyznaję się. W wyborze hoteli również kieruję się też ich architekturą i historią. Lubię starocie, poczuć się jak w przeszłości. Cóż, nie zawsze wychodzi nam to na dobre. Alicja ma mnie wtedy dość. Kobiety zazwyczaj na co innego zwracają uwagę.…